Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

Meget stolt af mine drenge

Startet af Emmadyhr, 4. Februar 2009, kl. 18:07

Emmadyhr

Jeg ville bare skrive at jeg er så stolt af mine dyr..Eller nærmer Magnus og Tjalfe..Tjalfe har altid godt kunne lide Dagamle kyllinger.Men han plejer aldrig at spise op, så han få en og så spiser ham af den i løbet af dagen.Men nu har jeg givet dem det fast i to dagen og Tjalfe spiste 2½ kylling i går.Han var så met han næsten ikke kunne lege. :lol:
Men.. så ville jeg lige prøve med Magnus nu at jeg ikke havde set ham spise kød og at han heller aldrig har prøvet at få det.Så jeg var lidt spændt på det.
Men i starten var han ligeglad med den. Men så åbnede jeg maven på den ind til blommen og pludselig spiste han hele kyllingen med hoved og ben og det hele.To gange kunne jeg se han ikke kunne spise mere, så lage han sig lige ved siden af kyllingen og slog mave..Det så så sjovt ud. for hvis jeg kom over for at tage ham op af buret hvor han fik den, så blev han med det sammen meget vred og jeg kunne godt holde mig langt væk fra hans kylling..Men Magnus spiser kød alle første gang han overhovdet har fået det severet :o Det er sq da flot :dans:

Oliver var så den sjove af dem! Han kan ikke lide andet end tørkost og godbidderne fra føtex..Så lidt for sjovt prøvede jeg at give ham kyllingen og lade ham snuse til den..Men han var mest optaget af, den der ting jeg havde givet ham faktisk var DØD!!!!! Kunne en ilder give kunstigt åndedræt havde han helt sikkert gjort det.Han kunne slet ikke havde den var død..Til sidst gik han og lage sig ind og sove igen under sofane..

Jeg syndes bare det var så sjovt alt sammen.

Julie

årh, jeg kan også huske hvor glad jeg blev da mine gad spise kød for alvor - det føles bare så godt :D

Malene

Tillykke med det :D Som Julie skriver, så kan jeg også huske hvor glad jeg blev da mine begyndte at spise kød :love:
Du skal bare lige huske at supplere med noget kalk hvis du bruger de daggamle som decideret foder, da de ikke indeholder nok :)
Logic is the beginning of wisdom, not the end.

Emmadyhr

Jamen så mange kyllinger får de ikke. De får det kun som noget ekstra godt når vi skal hygge os. De spiser det andet tør foder også..

Malene

Godt nok. Det kunne jo godt være du ikke vidste det :P
Her hjemme bruger vi også daggamle kyllinger som snacks og det er klart en af livretterne :D
Logic is the beginning of wisdom, not the end.