Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

ludvig ?

Startet af Netty, 4. Februar 2009, kl. 22:34

Netty

Hej jeg er ny her.. har dog haft ilder, men kunne desværre ikke have ham mere på brund af min kæreste.. Men jeg ville lige høre til dig der har Ludvig.. du siger han er fra sydfyn.. er det fra Svendborg?? Jeg havde nemlig en ilder der hed Ludvig. med w vi solgte ham til et par også fra svendborg.. de var lidt mærkelige men de virkede gode ved ham, indtil jeg en dag skrev til dem og spurgte om jeg måtte komme og besøg ludvig som jeg gjorde en gang i mellem for kunne aldrig helt slippe ham.. men der havde de solgt ham vidre.. til en pige i odense.. de havde hverken nummeret eller noget på hende så kunne jo være det var dig.. jeg ved ikke om du vil fortælle lidt mere om hvordan du fik ham.. for jeg tænker stadig på om han måske er der ude et sted...

MVH Netty :'(

ludvig

Hej Netty
er desværre ked af det, men tror ikke det er din ludvig jeg har købt, vi har nemlig købt ham som hvalp, og selv navngivet ham...
Vi købte ham ra en engelsk pige der boede på en tvind skole i fåborg. hun solgte hvalpene over guloggratis, hvor hun senere satte en annonce i hvor hun skrev at faderen var vild. Hun var selv taget til udlandet den dag vi skulle komme og kigge, så var en anden engelsk talende veninde der solge os ham, så desværre....men du kan da prøve at efterlyse ham herinde. synes jeg har hørt om en anden ludvig ilder før.....

Netty

okay.. men ja man ved jo aldrig.. :) men mange tak for dit gode svar..
HAr i så haft mere besvær med jeres Ludvig efter hans far er vild??

ludvig

Da det var vores første ilder har jeg svært ved at sige om vi havde mere besvær end hvad der er normalt. Men synes at han var rigtig svær, og vi kunne ikke tage fat i ham andet end når vi havde handsker på, for vores egen sikkerheds skyld, og han gik efter fødderne og var i det hele taget lidt af en bandit. Jeg blev rigtig frustreret, men min kæreste var lidt mere optimistisk og synes han var meget sjov.
Han er blevet en rigtig dejlig ilder nu, bider kun hvis han er helt oppe og køre, under leg og er simpelthen sådan en sød lille en :love:
Men skal så lige siges at jeg tror heller ikke han havde været ret meget i hænder hos hende vi købte ham af. Hun havde stadig mange unger tilbage, og var bare taget væk fra dem en hel weekend. De var rigtig svære at få fat i dem da vi skulle vælge en, bortset fra Ludvig, som lige den aften valgte at opføre sig som en engel....holdt ikke længe...he he

Netty

okay hehe.. da vi købte vores Ludwig der var han også meget vild.. bed en del men efter han havde været en tur over ved et af vores vennepar som også havde ilder blev han sat lidt på plads ehhe... :)
Han blev en lille engel han bed aldrig mig til sidst, men min kæreste kunne ikkr rigtigt sammen med ham derfor blev vi desværre nødtil at sælge ham..

ludvig

Det var da trist, man knytter sig hurtigt til de små asener=) he he...ludvig kravler rundt om benene på mig og vil lege nu, kunne ikke undvære ham, han kan heldigvis godt med min kæreste...men han har også næsten haft mer fat i ham fra starten end jeg har

Netty

nenj det har du ret i, kort efter man har fået dem så knytter man sig til dem så hurtigt.. Nååh hvor er han bare sød... :D
Jeg har også tænkt på at købe mig en ny ilder om ikke alt for længe, min kæreste og jeg bor nemig ikke sammen mere.. så nu er der ingen der kan bestemme om jeg skal have en eller ej mere..

ludvig

Jamen synes da du skal kaste dig ud i det, hvis du har tid og råd :love:
Vi er lige ved at finde ud af at få skrevet os op til en ilderhvalp her når der kommer kuld...så Ludvig kan få sig en legekammerat...