Nyheder:

Tip! Du kan linke til en anden bruger ved at skrive

[user]Brugernavn[/user]

Hovedmenu

1000 tak til det grå guld på petfoods ilderen

Startet af lille_thor, 14. August 2011, kl. 08:50

Beate

Min første udstilling, men det frister absolut til gjentagelse  :dans:
Venlig hilsen Beate, Felix, Linus, Mink og Luke

katja

vil også sige tusinde tak, det var super hyggeligt, og havde en dejli gdag, måtte desvære køre lidt før tid, da jeg er allergikker og fik en gang allergi, men holdte ud så længe jeg kunne :)
ejer af 7 dejlige trolde,

AlisVolatPropiis

også et kæmpe tak herfra :D det var en rigtig god udstilling, med rigtig gode nye tiltag....som jeg lidt håber andre udstillinger vil overveje at tyvstjæle...ja sorry *G* men jeg syntes det var rigtig rart at man kunne se bedømmelsen på tv...og at der var buffet....varm mad, i en tilrettelagt pause, og uden besvær og stress med at få det hentet...-det er altså rart :)

Derudover skal arrangørerne også have ros for deres både professionelle håndtering af alt praktisk -sideløbende med at stemningen var fri, sjov og venskabelig :) i virkede afslappede og i skide godt humør :D

CMS

Tusind tusind tak for en rigtig god udstilling. Jeg fik desværrre ikke snakket med så mange, da jeg jo sad i dommerlokalet hele dagen, men fik hilst på mange af dem, jeg gerne ville :) Dog havde jeg en rigtig god dag som dommersekr. Krisztina var super sød og en dygtig dommer (efter min mening).
Mange hilsner Christina

Stephanie

Citat fra: CMS Dato 15. August 2011, kl. 13:02
Tusind tusind tak for en rigtig god udstilling. Jeg fik desværrre ikke snakket med så mange, da jeg jo sad i dommerlokalet hele dagen, men fik hilst på mange af dem, jeg gerne ville :) Dog havde jeg en rigtig god dag som dommersekr. Krisztina var super sød og en dygtig dommer (efter min mening).

Ja jeg var også meget imponeret over hende, hun var meget grundig, og god til at komme med mange kommentarer. Og så var hun virkelig behagelig at være i selskab med.