Nyheder:

Tip! Du kan linke til en anden bruger ved at skrive

[user]Brugernavn[/user]

Hovedmenu

Til dyrelægen igen igen

Startet af katja, 2. Oktober 2011, kl. 08:13

katja

malavi og delaware blev steliseret og kastereret i torsdags

og malavi fik klips i , hvad gør man lige når kl er sent aften og damen har pillet ALLE  klipsene ud, man ringer og ringer til sin dyrelæge, og ja jeg sendte en mail til mail adressen, ikke længe efter ringer han. jeg skal komme med det samme

så vi tager lige turen på 1, 5 time, med begge ildere , da det ikke var længe siden hun havde været i narkose ville han kun lokal bedøve, det er også ok, da jeg jo ikke vil midste endu en ilder

nå men første sting gik rigtig godt, da han skulle til andet sting  blev JEG dårlig, fik hedetur, kvalme og svimmel, typisk ikke , men tak for min dejlige kærste som så hoppet til og hjalp med at holde hende mens jeg sad ude på trappen for at få luft, og  fik styr på svimmelheden og kvalmen, mens de fik sat de sidste sting følte mig som en kylling, har før været med til en operation, uden at blive dårlig, men ikke denne gang, ihh kunne hun ikkke bare have ladet de klips side,


delaware som gerne måtte have fjernet de 2 sting han havde fik dem fjernet,


ohh de kære dyr, jeg håber hun nu vil lade sine sting være, og vente på de bliver fjernet næste mandag
ejer af 7 dejlige trolde,