Nyheder:

Velkommen til Ferretopia!
Ris, ros, forslag og hjælp til Ferretopia foregår i Feedback.

Hovedmenu

Lego Overload

Startet af Amazing Ferret, 19. November 2011, kl. 22:36

Amazing Ferret

Jeg har fået taget nogle gode billeder af Lego her til aften  :D
Jeg synes selv han er ret flot lige nu  :dans: :dans:

Så nyd billederne af min dejlige angora dreng Lego   <3


























Cille

Han er så lækker,den dejlige dreng <3

Amazing Ferret

Ja det er han  :D

Han er jo lidt din dreng også  :fnis:

Anne


lussingen

Hvor har han bare et sødt ansigt <3 Han ligner en rigtig lille charmetrold :)
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

Minority ferrets

Ej hvor er han bare lækker!! Suk... Håber Anders bliver lige så stor og fluffy ;) ham kan du godt være stolt af og så måske gemme væk hvis jeg skulle komme på besøg en dag ;)
Christina og Jimmy
Marlon, William, Willow, JJ, Sheldon, Anders, Kali, Daegan, Vincent, Geronimo, Pandora, Amy, Remus, Loki, Caya, Mattis, Birk, Balder, Pontus, Zero, Nemi, Logan, Pixie, Storm og Wicca <3
- Minority ferrets             D.I.P. Paise, Arwen, Lucifer, Gustaf, Metallica, Santo, Andy og Thor <3             R.I.P. Viktor <3
http://minorityferrets.weebly.com/index.html

FerretParadise

Gud hvor ser han bare hyggelig ud.  :) Sådan en rigtigt kramme-putte-bamse.  <3
Ann Hillerslev.

Shamua

Hvor er han blevet fin i vinterdragt :) ..

Citat fra: Minority ferrets Dato 20. November 2011, kl. 10:17
Ej hvor er han bare lækker!! Suk... Håber Anders bliver lige så stor og fluffy ;) ham kan du godt være stolt af og så måske gemme væk hvis jeg skulle komme på besøg en dag ;)

Da skulle da være chancer, brormand Macto fik laang pels hans første vinter :P .. Det kom dog først til januar! .. Men så var han til gengæld også flot! :D

Vh. Marianne

KariN

Hvor er han bare fin :D Jeg er helt vild med billedet hvor han ligger på puden og kigger ind i kameraet, det ser så hyggeligt ud :)
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

Amazing Ferret

Tak for de søde ord om min dejlige dreng  :D

Han er ligeså charmerende som han ser ud  <3

Minority ferrets

Citat fra: Shamua Dato 20. November 2011, kl. 12:06
Hvor er han blevet fin i vinterdragt :) ..

Citat fra: Minority ferrets Dato 20. November 2011, kl. 10:17
Ej hvor er han bare lækker!! Suk... Håber Anders bliver lige så stor og fluffy ;) ham kan du godt være stolt af og så måske gemme væk hvis jeg skulle komme på besøg en dag ;)

Da skulle da være chancer, brormand Macto fik laang pels hans første vinter :P .. Det kom dog først til januar! .. Men så var han til gengæld også flot! :D

Det ser jeg frem til så ;) lige nu ligner han en lidt tyndhåret korthårs med kartoffeltud og alt for lange lemmer haha xD det eneste sted han er angora er jeg nødt til at klippe ham lidt >.< gæt selv hvor det er

Sorry for off topic erika
Christina og Jimmy
Marlon, William, Willow, JJ, Sheldon, Anders, Kali, Daegan, Vincent, Geronimo, Pandora, Amy, Remus, Loki, Caya, Mattis, Birk, Balder, Pontus, Zero, Nemi, Logan, Pixie, Storm og Wicca <3
- Minority ferrets             D.I.P. Paise, Arwen, Lucifer, Gustaf, Metallica, Santo, Andy og Thor <3             R.I.P. Viktor <3
http://minorityferrets.weebly.com/index.html

Amazing Ferret

^^ Det er helt ok  :D

Jeg har også en angora som ikke helt er klar over han er angora  :fnis: :fnis: Han er også kun langhåret omkring røven og jeg bliver også nødt til at klippe ham :fnis:

Minority ferrets

Citat fra: Amazing Ferret Dato 20. November 2011, kl. 13:09
^^ Det er helt ok  :D

Jeg har også en angora som ikke helt er klar over han er angora  :fnis: :fnis: Han er også kun langhåret omkring røven og jeg bliver også nødt til at klippe ham :fnis:

Det er bare SÅ træls hehe... Det værste er faktisk at han elsker at komme med ud at gå, men det er sgu ved at være for koldt for ham når hans pels ikke er særligt tæt :( så han sidder i mit halstørklæde i stedet... Lidt synd når han plejer at hoppe rundt og hygge sig
Christina og Jimmy
Marlon, William, Willow, JJ, Sheldon, Anders, Kali, Daegan, Vincent, Geronimo, Pandora, Amy, Remus, Loki, Caya, Mattis, Birk, Balder, Pontus, Zero, Nemi, Logan, Pixie, Storm og Wicca <3
- Minority ferrets             D.I.P. Paise, Arwen, Lucifer, Gustaf, Metallica, Santo, Andy og Thor <3             R.I.P. Viktor <3
http://minorityferrets.weebly.com/index.html

Amazing Ferret

Citat fra: Minority ferrets Dato 20. November 2011, kl. 13:13
Citat fra: Amazing Ferret Dato 20. November 2011, kl. 13:09
^^ Det er helt ok  :D

Jeg har også en angora som ikke helt er klar over han er angora  :fnis: :fnis: Han er også kun langhåret omkring røven og jeg bliver også nødt til at klippe ham :fnis:

Det er bare SÅ træls hehe... Det værste er faktisk at han elsker at komme med ud at gå, men det er sgu ved at være for koldt for ham når hans pels ikke er særligt tæt :( så han sidder i mit halstørklæde i stedet... Lidt synd når han plejer at hoppe rundt og hygge sig

Så må du give ham en lille trøje på  :fnis:

Minority ferrets

Christina og Jimmy
Marlon, William, Willow, JJ, Sheldon, Anders, Kali, Daegan, Vincent, Geronimo, Pandora, Amy, Remus, Loki, Caya, Mattis, Birk, Balder, Pontus, Zero, Nemi, Logan, Pixie, Storm og Wicca <3
- Minority ferrets             D.I.P. Paise, Arwen, Lucifer, Gustaf, Metallica, Santo, Andy og Thor <3             R.I.P. Viktor <3
http://minorityferrets.weebly.com/index.html