Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

Dansk Ilder Udstilling 11/2 2012

Startet af Anne, 28. November 2011, kl. 19:52

Anne


A_M_T >Team Unique Ferrets<

Øv ser først nu at i har flytte lokation!

Er det mig der ikke har fulgt med og hørt hvorfor?

Sys da det er ret ærgeligt at i har flyttet det længere væk!

Anne

#2
Det har stået på hjemmesiden siden tilmeldingen kom op. Der har ikke stået hvorfor vi har flyttet lokaler, da jeg ikke var klar over at det var vigtigt for folk at vide det, men de er flyttet grundet vi ikke kunne få et svar fra den anden hal og efter at have ventet på svar længe fik jeg at vide at  de overvejede at man ikke længere må komme med dyr. Vi var jo nødt til at finde et alternativ for at kunne få udstillingen op at køre.

Jeg vil gerne bede om at øvrige spørgsmål til udstillingen stilles over mail udstilling@ilder.dk eller på difs facebookside. Det er ikke hver dag jeg er herinde, og jeg vil gerne kunne være her uden at have diu hatten på. jeg valgte at lægge linket ind fordi nogle nok ikke ser det på facebook eller difs hjemmeside :)

A_M_T >Team Unique Ferrets<

Citat fra: Anne Dato 28. November 2011, kl. 20:17
Det har stået på hjemmesiden siden tilmeldingen kom op. Der har ikke stået hvorfor vi har flyttet lokaler, da jeg ikke var klar over at det var vigtigt for folk at vide det, men de er flyttet grundet vi ikke kunne få et svar fra den anden hal og efter at have ventet på svar længe fik jeg at vide at  de overvejede at man ikke længere må komme med dyr. Vi var jo nødt til at finde et alternativ for at kunne få udstillingen op at køre.

Det rager jo egentlig heller ikke mig! Men man kunne måske lige ha fremhævet at man skulel være opmærksom på at adressen var en anden!! Det er jo ikke en lille flytning den har lavet! Jeg selv er i hvert fald vanedyr og går bare udfra at det er som det altid har været ;O) Altså har da tænkt mig at komme alligevel, hvis jeg får pladser, men jeg sys stadig det er ærgeligt at det er flyttet længere væk og måske det har betydning for om dem der kommer længere væk end mig kan komme!

Men kan da sagtens forstå i så har været nødt til at finde et andet sted!

Dark Crystal Ferret

Okay har i flyttet det? Er det ikke i Herning mere? Eller er det der det er flyttet til??
Sorry  :-$ Jeg var ikke med sidste år så jeg ved ikke hvor det blev holdt sidst. Så undskyld hvis jeg spørger dumt :-$

Shamua

Jo, det bliver afholdt i Herning (Hammerum) :)

Vh. Marianne

A_M_T >Team Unique Ferrets<

Maria:
det plejede at blive holdt i Horsens før! Så der er lige lagt en time i transportiden for os der kommer fra den "forkerte" side!

Dark Crystal Ferret

#7
Citat fra: A_M_T >Team Unique Ferrets< Dato 29. November 2011, kl. 07:53
Maria:
det plejede at blive holdt i Horsens før! Så der er lige lagt en time i transportiden for os der kommer fra den "forkerte" side!

Åh okay. :-$  Ja, jeg er ikke så god til alt det grafiske heller - og jeg er en rigtig dårlig dansker, for jeg aner ikke hvor hvad ligger på Jylland :fnis: . Eller Vejle gør jeg... der bor mine børn :lol:
Men altså jeg skal stadig op omkring kl 4 for at deltage på udstillinger i Jylland, så tror ikke det kommer til at gøre den store forskel for mig. Rejsetiden er ret lang alligevel :P :fnis:

PiaLyng

Jeg håber vi får pladser - da DIU plejer at være en god udstilling.
Og selvom det træls den er flyttet - ja pylre lidt her! Men den lå kun 20min væk før! - så deltager vi sq stadig - altså hvis vi får plads!

lille_thor

Jeg håber også klart vi får pladser. Men er også lidt ked af den er flyttet da jeg også bor tættere på og Martin, som skal køre og tage med mig bor i Horsens og har en nogle venner der gerne ville ha kigget forbi hvis det havde været der, så øv øv. Men ikke noget at gøre ved. Hammerum hallen var da også et fint sted at holde det sidst vi var der, til The dooking ferret show.
Jeg elsker jer Thor, Sif, nidhug og perry  <3 lille skotta pigen hvil i fred

NemoToft

Jeg er bare glad for at vi stadig er i Jylland  :fnis: GLÆDER MIG  <3

mette11

Altså jeg synes at af hensyn til MIG så burde alt afholdes på Kbh´s vestegn!!  :dans: Ej jeg synes det er helt fint at en udstilling er i Jylland og om det er det ene eller det andet sted, så vil det jo give fordele og ulemper for nogen og sådan er det jo bare. Men vælger selv om man vil være med jo. Man er jo nødt til at afholde en udstilling der hvor der er lokaler (og Vestegnens lokaler bruges vist til andre formål også desværre!). Jeg vil godt komme, hvis jeg kan få det til at hænge sammen herhjemme.

FerretParadise

Jeg glæder mig meget til udstillingen, men jeg håber virkelig, at recall til højere bedømmelse bliver taget efter selve præmieoverrækkelsen.
For den måde det blev gjort på sidste gang gjorde, at det overhovedet ikke var spændende. Vi kunne alle sidde og sige i kor hvem der blev nr 1 i klasserne, inden det blev sagt højt i mikrofonen.  :'(
Ok ikke med Navi, men da hun vandt vidste jeg, at hun ikke ville vinde mere, fordi hun ikke havde været til recall.

Så jeg håber virkelig, at arrangørene vil gøre det anderledes næste gang, så spændingen bliver bevaret lige til det sidste.
Ann Hillerslev.

Lena og Peter

#13
^^^^ Jeg vil desværre give dig ret... Det var en lidt ærgelig afslutning på en rigtig hyggelig fødselsdag.. :dans:

For vores vedkommen viste vi at Ramses ville vinde sin 1. plads og at han havde tabt til Macto om bedste junior... Så jeg håber også at de venter med recalls til højrebedømmelse til efter der har været præmieoverrækkelse i klasserne... Så bliver det jo lidt mere spændende.. ;)

SilverDragon

Øv jeg har lige set at det er to dage siden man skulle have tilmeldt sig.. Har skrevet og spurgt til om jeg kan nå det hvis der er pladser..
Overvejer om jeg skal have min fotostand med igen..