Nyheder:

Velkommen til Ferretopia!
Ris, ros, forslag og hjælp til Ferretopia foregår i Feedback.

Hovedmenu

Fødekasse

Startet af Anne, 1. Maj 2012, kl. 23:56

Anne

for meget billige penge har jeg lavet en IKEA kasse om til en fødekasse til Meep. Der er et hul i låget så der er god ventilation og så låget er til at tage af. Jeg har bare skåret et hul i siden med en loddekolbe (eller faktisk fået min kæreste til det :P men det er ikke så svært, lavede bare noget andet selv) og slebet kanterne efter med sandpapir.







kassen fås også i hvid, blå og grøn. jeg tog bare en af de farvede for at der skulle være lidt mørkt i den.

En ilder kan godt skubbe låget af (man kan vende det omvendt, så sidder det ret stramt), men Meep gør det ikke, og det er super nemt for mig at løfte låget og kigge eller hvis jeg skal have dem ud kan jeg tage hele kassen ud uden at rode for meget med det hele.

Jeg er i hvert fald glad for den :D

http://www.ikea.com/dk/da/catalog/products/50115862/ den koster 35 kr med låg.

Barky

Hvem der bare var sådan et geni at få givet dig den idé.... :-P
Bla bla bla.... Hilsen Julia

Anne

#2
hehe tag du bare æren :P Selv om min forskruede hjerne husker at du foreslog jeg skulle tape 2 opvaskebaljer sammen og skære et hul i den ene :P

Jeg ser mig selv lidt som apple eller samsung osv. Jeg har godt nok ikke rigtigt gjort noget selv, andet end at købe materialet, som andre havde lavet for mig og så få en anden til at udføre arbejdet, men det er stadig mig der har lavet den synes jeg :lol:

Barky

Hahahah!!!  Hvad skal jeg så tiltale dig? Æble-hjerne?
Bla bla bla.... Hilsen Julia

Anne


englefugl