Nyheder:

Tip! Du kan linke til en anden bruger ved at skrive

[user]Brugernavn[/user]

Hovedmenu

Transformers 3 uger

Startet af Amazing Ferret, 30. Maj 2012, kl. 18:24

Amazing Ferret

3 uger allerede...tiden går stærkt.

Jeg prøvede at give dem mælk i dag, men de var slet ikke klar til det...men jeg prøver igen om et par dage

3 ugers vægten:

Bumblebee: 108 g
Jetfire(lillemanden): 104 g
Optimus: 132 g
Starscream: 122 g

Bliver her hos mig



LEDIG



Skal bo hos Minority



LEDIG



Lidt hygge sammen med mor Pippi



En meget træt Pippi



Minority ferrets

Hvor er de bare blevet store :D smukke smukke vapsere
Christina og Jimmy
Marlon, William, Willow, JJ, Sheldon, Anders, Kali, Daegan, Vincent, Geronimo, Pandora, Amy, Remus, Loki, Caya, Mattis, Birk, Balder, Pontus, Zero, Nemi, Logan, Pixie, Storm og Wicca <3
- Minority ferrets             D.I.P. Paise, Arwen, Lucifer, Gustaf, Metallica, Santo, Andy og Thor <3             R.I.P. Viktor <3
http://minorityferrets.weebly.com/index.html

Lena og Peter

Total dejlige billeder..

Nu er vi jo ikke så meget til Vildtfarvet, men skulle vi have haft en vildtfarvet i år ville det helt sikkert være blevet Bumblebee.

Dels pga af navnet og dels at vi ville være sikker på at få en tot med en super temperament.

Amazing Ferret

Citat fra: ilderbanden Dato 30. Maj 2012, kl. 19:36
Total dejlige billeder..

Nu er vi jo ikke så meget til Vildtfarvet, men skulle vi have haft en vildtfarvet i år ville det helt sikkert være blevet Bumblebee.

Dels pga af navnet og dels at vi ville være sikker på at få en tot med en super temperament.

Tak  :D

Ja det bliver nogle super dejlige hvalpe med et godt temperament  :D Nu går jeg jo hjemme så jeg kan rigtig pusle om dem hele tiden  :D

Cille

De er nu nuttet.
Jeg har jo også næsten lige set dem :D

Shamua

Jeg synes stadig navnene er fedt  :fnis:

Hvalpene er også nuttede, især Bumblebee  :D

Vh. Marianne

FerretParadise

Jeg elsker bare deres navne, du er super god til at finde på navne.  :)
Ann Hillerslev.

Sølvsten


Anne

Hvor er de bare fine og store! De vejer jo næsten ligeså meget som mine på 4 uger :lol: (og jaja, mine er mange, men stadig)

AlisVolatPropiis

De er bare skønne :D og ja navnene er sgu for fede :D jeg er især vild med lille Starscream...han er en smuksak <3