Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

Barf bod på udstillinger??

Startet af Mimse-mia, 16. Juli 2012, kl. 21:21

Mimse-mia

Ja som overskriften lyder ville det have interesse??

Altså at der kom en med nogle vareprøver og en lille smugle salg af råt kød på udstillingerne i dk?

med lidt forskelligt kyllinge dele, hest og den slags??

Mia Baun og Zoey & Tonzer
D.I.P. Ozzy & Bellatrix Aka, Maiya
"The greatness of a nation and its moral progress can be judged by the way its animals are treated"
Mahatma Gandhi

FerretParadise

Hvis man kunne købe en lille smule, altså bare til et måltid til ens dyr, så ville jeg være interesseret.

Men så skulle boden have en fryser med til kødet, for ellers ville det hurtigt blive meget klamt.
Ann Hillerslev.

Mimse-mia

det vil selvfølgelig blive sådan at man kan købe en portion som så kan blive lagt i en lille medbragt fryser hvor alt det andet kød er :)

ja puha sikke en stank der ville udbrede sig i sådan en lukket hal XP
Mia Baun og Zoey & Tonzer
D.I.P. Ozzy & Bellatrix Aka, Maiya
"The greatness of a nation and its moral progress can be judged by the way its animals are treated"
Mahatma Gandhi

Shamua

Ja det synes jeg. Jeg har tidligere forsøgt at å nogle af barfdamerne til at komme, uden held :) Men jeg ville da være interesseret :)

Vh. Marianne

FerretParadise

Hvis jeg skulle købe en portion, skulle jeg have den med det samme til mine dyr. Ellers ville det ikke have nogen ide for mig.
Dette ville gøre, at jeg kunne blive fri for at tage kød med hjemmefra.  ;)
Ann Hillerslev.

Mimse-mia

så det du siger ann er Ildermadpakker??
Mia Baun og Zoey & Tonzer
D.I.P. Ozzy & Bellatrix Aka, Maiya
"The greatness of a nation and its moral progress can be judged by the way its animals are treated"
Mahatma Gandhi

Mimse-mia

hvad skulle sådan en indeholde?
Mia Baun og Zoey & Tonzer
D.I.P. Ozzy & Bellatrix Aka, Maiya
"The greatness of a nation and its moral progress can be judged by the way its animals are treated"
Mahatma Gandhi

FerretParadise

Tja det er jo forskelligt hvad folk er interesseret i.
Men jeg ville da gerne købe feks ½ kg kyllingehalse, eller kyllingevinger. For mit vedkommende skal det være noget kød der ikke sviner for meget, da det ikke er specielt lækkert på en udstilling.
Ann Hillerslev.

Mimse-mia

super jeg ved de har noget der hedder kyllinge mix? kød, ben og brusk. ?? kunne det være noget?
Mia Baun og Zoey & Tonzer
D.I.P. Ozzy & Bellatrix Aka, Maiya
"The greatness of a nation and its moral progress can be judged by the way its animals are treated"
Mahatma Gandhi

Mimse-mia

Grunden til jeg spørger er fordi jeg selv går og leger med tanken om at blive forhandler af barf og ved at der er flere herinde der gerne vil have barf til sine ildere :)
og så tænkte jeg det ville være ideel hvis man tog med rundt på div udstillinger med en lille fryser som kunne indeholde det evt forudbestilte, såsom ildermadpakker og så nogle små ting til sådan vareprøve agtigt :)

men der skal jo helt klart være en lyst til det :)
Mia Baun og Zoey & Tonzer
D.I.P. Ozzy & Bellatrix Aka, Maiya
"The greatness of a nation and its moral progress can be judged by the way its animals are treated"
Mahatma Gandhi

Anne

ildermadpakker (optøede) ville jo være en fin idé. Ellers kunne jeg da godt være interesseret i nogle gode tilbud, hvis du kan skaffe emballage til det som det kan holde sig koldt i. man kan jo få sådan nogle flamingopakker der kan holde frostvarer kolde i op til 2 døgn, men altså jeg tænker bare man kan bestille noget som man får med når udstilingen slutter og så skal det kunen holde sig til man kommer hjem, potentielt til den anden ende af landet.

Jeg ved jo at du har kanin f.eks. engang imellem, og det ville jeg klart være interesseret i. Rigtig hundemad ville jeg kun være interesseret i hvis det var til virkelig gode priser, da jeg har en forhandler heroppe der har fuldt sortiment.

mette11

Jeg ville også være interesseret i nogle små portioner til dagen og evt. større portioner til at tage med hjem, hvis der var mulighed for gode rabatter og nogle transportløsninger så det kunne holde sig frosset. Normalt køber jeg 30kg. ad gangen og opnår derved 20% rabat på alt, så hvis jeg skulle købe der, skulle det enten være billigere end det, eller også skulle der være nogle varianter som jeg normalt ikke ser.

Eliza

De almindelige varer fra rigtig hundemad ville ikke have interesse for mig. Jo hvis det var rigtig billigt, men tror du vil få svært ved at gøre det meget billigere en de 20% rabat som jeg ligesom mette11 allerede får ved køb af store mængder. Desuden er det jo kun en lille fryser du kan medbringe og jeg køber altid stort ind ligesom flere andre herinde en enkelt pakke er bare for lidt.

Men hvis du havde fx kanin, mus, rotter, kyllinger til fair priser kunne jeg være interesseret.

Nu ved jeg ikke hvor meget du ved om BARF, men synes det kræver en god viden især til ildere hvis man skal have sådan en bod. Den vil jo sikkert tiltrække personer der ikke ved noget om barf og det er jo ikke bare noget man gør uden at have en større viden om det. I hvert fald ikke fuld barf.

Jeg tror ikke de få der har været med en barf bod til udstillingerne har tjent særlig godt, men de har så heller ikke anet noget om hvad der er godt til en ilder.

Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

Mimse-mia

1 ikke fra det firma
2 kan gøre det til 25%
Plus man skal vide en del for at være forhandler
Mia Baun og Zoey & Tonzer
D.I.P. Ozzy & Bellatrix Aka, Maiya
"The greatness of a nation and its moral progress can be judged by the way its animals are treated"
Mahatma Gandhi

Mimse-mia

Men tak for tilbage meldinger,

det var slut på denne tråd :) forsat go aften
Mia Baun og Zoey & Tonzer
D.I.P. Ozzy & Bellatrix Aka, Maiya
"The greatness of a nation and its moral progress can be judged by the way its animals are treated"
Mahatma Gandhi