Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

Billeder af Ebi-fisen

Startet af Kiddo, 3. September 2012, kl. 14:02

HSS

griner hvor ser hun nusser ud....

ja det er ikke sådan at komme i anden række.... tsk tsk

Anne

HVor er det bare godt :D

Jeg laver også klikkelyde/smaskelyde når jeg kalder på mine ildere, så det burde hun komme når man gør. Det minder jo om kysselyde, så mon ikkehun har fanget sammenhængen :D

Hun er også dygtig til at stå på bagben :)

NemoToft


Kiddo

tak ska i have...
ja hun er bare skøn :love:

-orh ja, hun er virkelig god til at stå på bagben...
både op af ting, og uden at læne sig op af noget.

hihi
i dag da hun var ude, sad vi i sofaerne, og hun sad på gulvet, pludselig ville hun op på vores sofabord (det ved hun godt at hun ikke må)
og da vi sad i sofaerne, og kunne tage hende væk fra bordet af,
så hun valgte at hoppe fra gulvet af og lige op i luften og ned igen-

:lol: :lol: :lol:

vi skreg af grin, det så bare SÅ sjovt ud og Ebi hoppede bare rundt, legede videre og snakkede efterfølgende.
puha den lille fis, sikke meget man får rørt lattermusklerne.
Your problem is you think your problem is your problem

Kiddo

 :(
opdagede lige at jeg slet ikke har fået lagt nogle nye billeder ind af fisen, så DET skal der straks gøres om på ;)

her er hun i gang med at undersøge om der var noget spiseligt i min kaffekop.


billeder af mig?? HA!


helt elektrisk, da hun tonsede rundt i en indkøbspose


hygger i sin nye hyggepose


sidder og spiser duck soup, og hun kan vist godt lide det, for hver gang sidder hun med lukkede øjne og smasker højlydt  :love:


nyt legetøj...meeen


kassen er meget sjovere ;)
Your problem is you think your problem is your problem

Sølvsten

Hold nu op hvor ser hun sød ud

AlisVolatPropiis

#21
Hun er altså vidunderlig..jeg elsker hun kan være i kassen <3

Barky

Heheh.. Hvor er hun bare skøn! Men jeg tror at det er første gang at jeg ser en ilderejer der frivilligt og endda med hjælp lader sin ilder komme på sofabordet. LOL! Hvis ikke at jeg har mit sofabord totalt ryddet for ting er det skubbet ud fra sofaen så ilderne ikke kan hoppe derover. *G*
Bla bla bla.... Hilsen Julia

Anne

Med mindre hun har ændret sig meget, så har hun ikke problemer med at komme derop uden stigen :P

Skønne billeder :D Men hvorfor er ducksoupen helt hvid? Giver du kun kogevandet?

Kiddo

haha, nej hun har ikke brug for stien ;)
egentlig så må hun heller ikke... men vi har ikke rigtig noget på vores sofabord alligevel, så jeg tænkte at det var et fint sted at afprøve hendes nye stige.
Men DEN var hun da ligeglad med..hehe-boksen var MEGET mere spændende

det ser nu også sødt ud, sådan når hun maser sig derind ;)

jamen, syntes også at det ser noget fesent ud, men af en eller anden grund, så ligner min duck soup kaffe, med mælk i...  >:|
der er altså også ande-kød i, og lidt æggeblomme, og ziwipeak i også :)
Your problem is you think your problem is your problem

Anne

Det er også lidt en joke der er en ilder ude på boksen med den stige, jeg kender ikke nogen ildere der gider lege med dem, de er meget mere til rotter.

Mærkeligt med ducksoupen, mit bliver altid sådan grågrumset.

Ferretale

Sikke nogle dejlige billeder  :) det er da en vidunderlig lille fis du har dig der  :)

Hehe så endte hun alligevel på sofabordet  :fnis:

Da jeg fik min første ilder, skulle han da bestemt heller ik være på sofabordet, nej nej
Men jeg blev klogere  :lol:

Kiddo

haha- ja, hun finder altid en eller anden måde at komme op på sofabordet på :lol: , så vi har bare sørget for at flytte alt fra bordet nu, sådan der kun er en fesen kaktus. :nej:

og så gør det ikke så meget hvis hun nu skulle hoppe derover, mens vi ikke lige lægger mærke til det ;)

jamen, jeg har sikkert gjort noget forkert med min duck soup så, for den ser faktisk rigtig lækker ud, ligner ice coffie, med vanilje stykker i  :fnis:, og så dufter den rigtig godt af and...

det er faktisk også kun tingene der hænger ned fra stigen af der har hendes interesse, og dem har jeg pillet af, så nu tosser hun rundt med dem i stedet for, og gemmer sig i papkassen :)
Your problem is you think your problem is your problem

Barky

Altså jeg kan jo sagtens sidde og spille virkelig smart her bag computeren. Men jeg har da en skammel til trebenede Pandora så hun kan komme op i sofaen... <3

(Totalt bløddyr jeg er...!! SCH!)
Bla bla bla.... Hilsen Julia

Kiddo

#29
ja, så kommer der lige lidt flere billeder af den lille skid :D


her i sin papkasseslot, mens det lyner og tordner udenfor

heh, og så kunne jeg ikke finde hende efter en times tid...

kom så til at kigge i vores tæppe

og hvad er dog det??!

kan det virkelig være??

yay-det var det...-en Ebi-fis  :dans:
:love: :love: :love:
Your problem is you think your problem is your problem