Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

Billeder af Ebi-fisen

Startet af Kiddo, 3. September 2012, kl. 14:02

Anne

Ååååh jeg elsker billeder af Ebi <3 Det er godt at se at hun har det godt, og også kan aktivere sin madmor lidt med en gemmeleg :D

Kiddo

haha, ja jeg blev sgu helt bange, da jeg ikke kunne finde hende i hendes bur, eller nogen af de andre steder hun sådan plejer at lægge sig og tage en lur...
-lille skiderik ;)

men nuttet det var hun da, især da hun sådan "kiggede ud med sin mule" fra tæppet af  <3
Your problem is you think your problem is your problem

Sølvsten

Hvor er du heldig du har fået Ebi og hvor er Ebi heldig hun har fået dig!

Nanna

Hvor er hun dog fantastisk smuk og dejlig :D :D
Mange hilsener fra Nur, Keela, Louie og Nanna

Kiddo

 :-$
årrh, tak sølvsten, ja jeg er simpelthen så heldig med at have fået Ebi  :dans:
hun er bare en lille hjertestjæler :ja:

hihi ja Nanna, det har du ret i  ;)

jeg må ærlig talt sige, at efter vi har fået Ebi, så er det som om, at vores liv bare er blevet meget mere "glad".
hun laver altid et eller andet forbandet sødt, kært eller hyle morsomt..
-hvilket som regel resulterer i at både mad mor her, og far løfter hende op og kysser og krammer helt vild, og så lige en lille godbid  :D
Your problem is you think your problem is your problem

Kiddo

Nu vil jeg lige prøve at smide en lille video ind af Ebi, der har, med alt sit legetøj, indtaget vores spisestue...
jeg håber det virker  :fnis:

Ebi being happy playfull 2012
Your problem is you think your problem is your problem

Anne

Hvor er det godt at se at hun stadig er Ebi-glad :D <3

Kiddo

haha, ja det er hun simpelthen.
og hun bringer bare SÅ meget glæde herhjemme..-jeg har allerede over 26 film med hende...
haha
Your problem is you think your problem is your problem

Anne

Og så har du kun vist en??? Nu har jeg endda lavet en facebookside, hvor du kan gå amok :P

Kiddo

hahaha, ja, jeg skal jo lige finde ud af hvordan man uploader og redigerer og sådan noget først  ;)
men ja hvis det er okay med dig,så tror jeg også jeg smider et par ind på Facebook så  :lol:
(ville bare ikke spamme din side med billeder og videoer uden at få lov først ;) )
Your problem is you think your problem is your problem

Anne

#40
Selvfølgelig er det ok, hun er jo en flying ferret!

Det er jo også lidt sådan at I hvalpekøbere kan se hvordan jeres ilderes søskende har det

Kiddo

#41
her er en lille video af Ebi, der prøver sit nye legetøj af...-en KÆMPE succes ;)

Ebis new toy 2012
her er det med pladen på...

Ebi got new toy 2012
her med de små kopper på, som skal skubbes rundt :D
Your problem is you think your problem is your problem

PiaLyng

Åh en klog lille 'flyvende' ilder :D!
Hun ser altså yndig ud <3!

Kiddo

 :lol: hihi ja, hun er faktisk rigtig klog, den lille skid  <3
det var også derfor vi syntes at hun skulle have noget aktiveringslegetøj,
og fordi Anne havde skrevet sådan en fin blog omkring de forskellige typer legetøj der findes.
Your problem is you think your problem is your problem

mette11

Hvor er hun dygtig - hvor har du den fine aktivitets-ting fra?? Den ser rigtig god ud  ;)