Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

Billeder af Ebi-fisen

Startet af Kiddo, 3. September 2012, kl. 14:02

KariN

Hvor er hun god :D

Ja jeg vil også gerne vide hvor den er købt henne, for sådan en kunne mine kræ da godt bruge :D
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

Kiddo

hihi, ja blev også overrasket over hvor hurtigt hun fattede ideen med legetøjet..  :lol:
jamen jeg har fundet det på zooplus, her er linket til det.. :)

http://www.zooplus.dk/shop/smaadyr/legetoej_transport/dvaergkaniner

der står godt nok det er til dværgkaniner, men pladen er faktisk ret stor, og jeg ville da også mene at man kunne bruge den til katte og mindre hunde :)
og selvfølgelig frække fritter ;)

det er super nemt at rengøre den, og der er sådan nogle fine sugekopper på undersiden af pladen som man kan sætte fast på gulvet, så dyrene ikke kommer til at skubbe rundt med det hele :)
Your problem is you think your problem is your problem

Anne

Sådan en skal mine helt sikkert have :)

Kiddo

#48
jaah, jeg er jo "kommet til" at tage lidt billeder af Ebifisen :)
hahaha
Så dem vil  jeg da dele lidt herinde :D

Her er en video fra i dag, hvor hun går helt agurk og båtter rundt :D
Playing dooking ferret

og lidt billeder fra, ja over det hele agtig :D

jeg ELSKER bare at hun kan slå knæk på sig selv på den måde her  :-$

her ligger vi lige og flader lidt ud :D

jaah og her

slapper af hos far

ELSKER mors nye morgenkåbe

chiller lidt mere

ja hihihi

og et billede fra sommerhus af



jaah, sorry, der kom lidt spam her igen :D
Your problem is you think your problem is your problem

lussingen

Hvor er hun altså bare super kær  <3
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

PiaLyng


Kiddo

hihi, tak skal i have...-jeg er fanme også glad for hende  :-$ :) :love:
Your problem is you think your problem is your problem

Eliza

Hvor er hun dejlig, hun er en rigtig heldig ilder at have fået dig som madmor :)
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

Anne

Hvor set hun bare godt ud! Man må godt nok sige at det pulver har en effekt på hende, det er simpelthen bare så skønt at se <3

KariN

Hvor er hun bare fin <3

Hvor meget vejer hun nu? hun ser da ud til at have taget godt på :D
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

lille_jill

Hvor er hun fin <3 Der er virkeligt en stor forskel fra de tidligere billeder til nu :)

Kiddo

ååårh tak Eliza, jeg er heldig at have fået hende som ilder  :-$


Ja Anne, jeg syntes også hun har taget godt på af det, det er SÅ dejligt at se at det hjælper på hende... Hun har også fået meget mere energi, og er blevet mere--øøhm glad på en måde af det :)
hvilket er super dejligt :D

Jeg skal veje hende i aften KariN, så finder vi ud af det der ;) men ja, hun har taget meget på siden vi er startet på at give hende det pulver :)

Jill... :dans:

iih hvor er det dejligt at andre også kan se der er sket noget, så jeg ikke tror det hele er noget jeg har opfundet i mit lille hoved ;) :D
Your problem is you think your problem is your problem

Kiddo

 >:| hun har tabt sig lidt...-men med sommerpels og varmen i mente, så er jeg ganske stolt stadigvæk, hun vejer 690 g :)
og og har her i de sidste par uger svunget mellem 690-700 g- i sommerpels :)
Your problem is you think your problem is your problem

KariN

Citat fra: Kiddo Dato 24. Juli 2013, kl. 14:11
>:| hun har tabt sig lidt...-men med sommerpels og varmen i mente, så er jeg ganske stolt stadigvæk, hun vejer 690 g :)
og og har her i de sidste par uger svunget mellem 690-700 g- i sommerpels :)


Det er da en flot vægt :) Hun er jo en lille pige ;) min tæve (som også er en lille model) vejer det samme som Ebi her om sommeren og om vinteren vejer hun mellem 750-790 gram :)
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

Ferretale

Hvor er hun fin  <3
Og dejlig video