Nyheder:

Velkommen til Ferretopia!
Ris, ros, forslag og hjælp til Ferretopia foregår i Feedback.

Hovedmenu

Nødråb fra en bankerot ilder !!!!

Startet af Cille, 3. April 2009, kl. 22:17

Cille

Vi er 2 ilder der gerne have hjælp fra andre for vi synes vores madmor lige er gået en tand for vidt.
Vi hedder Gekko og Elliot og vi har i lang tid har passet meget på vores Punge og idag gik vi så desværre total fallit.
Det nu ikke fordi vi havde så meget i "pungen"...kun lidt løse sten.
Tænk jer ikke engang det kunne madmor unde os...nej nej,idag tog hun os meget tidelig op og puttede og i vores transport kasse med et lidt mærkelig smil om munden.
Vi troede så vi skulle ud på sjov,og først var det da også lidt spændende for hun hentede en anden "madmor" på banegården,som også havde et par af vores art med sig i en transport kasse.
Vores egen madmor havde også en af vores piger med og den nye dame havde også en pige med...og vi 2 gutter tænkte ....fedt fedt vi skal have vores egne pony'er ;) .
Men næ nej,vi fik ikke engang lov at hilse på dem.
Nej vi blev taget med hen til et sted hvor der lugtede lidt sjovt og der var en masse nye mennesker og andre dyr...igen tænkte vi...jaaa vi skal have det sjovt 8)
Så gik vores madmor og den anden dame....og pludselig må vi været faldet i søvn og da vi vågnede havde de taget vores sten...det havde madmor sagt de skulle.
Det kan hun bare ikke være bekendt og vi overvejede at sagsøge hende...men hun fortalte os så at om en uges tid måtte vi så komme tilbage til vores gamle venner,og de sten var prisen for vi kunne bo hos dem.
Så et eller andet sted er det ok pris for det,for vi savner vores venner,som vist nok blev lidt sure på os da vi også brugte dem som Pony'er.
Så vi håber alligvel at alt det her er prisen værd,men er dog lidt mopset over vi ikke fik hilst på dem den anden dame havde med.
Madmor sagde det var en flink dame og de havde hygget sig med kage imens vi var afsted ...og at de ilder hun havde med også havde betalt prisen for at måtte bo hos hende.
Men vi kan nu ikke forstå hvordan den tæven hende damen havde med kunne betale,for hun havde jo ingen sten,men mor sagde hun havde betalt på en anden måde...så det må vi jo så tro på.
Men vi må hilse på den anden dame mor havde med idag en anden dag....og også hendes ilder og hører deres historie og om de syntes det var helt fair at vi skulle betale for bo hos dem.

Elliot og Gekko siger godnat,for vi ømme i pungen og trænger til at sove nu

Anne


Malene

Logic is the beginning of wisdom, not the end.

Amazing Ferret

Hej Elliot og Gekko

Vi hedder Emil og Lina og vi er altså også kede af at vi ikke fik hilst på jer på det der sted hvor der lugtede underligt.
Vi troede også at vi skulle på en sjov tur, men det er altså ikke særlig sjovt at vågne op med bar mave og en tom pung.

Vores madmor siger dog hele tiden til os at vi er så fine nu og at det hele nok skal gå...men helt ærligt, det er altså ikke hende der har mistet sine sten og har store bare pletter på maven. Men vi må jo tro på hvad hun siger, for vi har ikke rigtig noget andet vi kan gøre.

Nå, men vi håber vi kan komme op og lege med jer en dag, uden at vores madmødre smider os af på det sted igen

Knus Emil og Lina som er gået helt kolde nu...vi er såååå trætte

Cille

Citat fra: Anne Dato  3. April 2009, kl. 22:21
Ej en tarvelig madmor i har!

Ja det synes vi også og malavia som mor havde med,betalte ikke engang noget.
Nej hun blev bare nusset af en fremmet mand på maven....mor siger hun har fået en lille bule der som ikke plejer være der og det var bare den ham manden skulle se.
Så sagde han den var ok og mor smilte og puttede hende bare i kassen igen og tog hende med hjem.
Helt ærligt....det da uretfærdig hun ikke skulle betale noget.... dumme mor :@

Cille

Citat fra: Amazing Ferret Dato  3. April 2009, kl. 22:28
Hej Elliot og Gekko

Vi hedder Emil og Lina og vi er altså også kede af at vi ikke fik hilst på jer på det der sted hvor der lugtede underligt.
Vi troede også at vi skulle på en sjov tur, men det er altså ikke særlig sjovt at vågne op med bar mave og en tom pung.

Vores madmor siger dog hele tiden til os at vi er så fine nu og at det hele nok skal gå...men helt ærligt, det er altså ikke hende der har mistet sine sten og har store bare pletter på maven. Men vi må jo tro på hvad hun siger, for vi har ikke rigtig noget andet vi kan gøre.

Nå, men vi håber vi kan komme op og lege med jer en dag, uden at vores madmødre smider os af på det sted igen

Knus Emil og Lina
Hej med jer.
Nu ved vi da hvad i hedder og vi har spurgt mor om vi godt må lege med jer næste gang vi ser jer.
det siger hun at det må vi godt,for så vi blevet sødere og lugter nok heller ikke mere.
Hun siger vi nok skal med på en trøste tur til århus og hilse på nogen ander mennesker med flere ilder vi kan lege med,så det glæder vi os til.
Dog sagde hun hvis ikke vi var færdig med at bruge andre til pony'er så kom vi ikek med....så vi må heller hører efter...for ellers skal vi vel bare betale med noget andet :S

Men igen vi må helller komme i seng så må madmor tager over med at skrive.
Kan i hygge til vi ses igen og stor trøste krammer til jer

Peewit

Hej Elliot og Gekko,

min madmor gjorde præcis det samme ved mig i onsdags.. Det var ikke spor fair, for hende den anden der også bor her, fik bare lov til at blive hjemme og hygge mens jeg måtte "betale". Jeg synes godt nok at madfar havde kigget MEGET medlidende på mig og aet mig meget mere end han plejede før han tog på arbejde, men tænkte bare at han var ekstra sød og at det derfor ville blive en vildt hyggelig dag.
Det går heldigvig meget bedre nu, men jeg føler mig altså ikke så sej som jeg gjorde før. Jeg synes bare det mega pinligt at have den skaldede plet, og madmor og madfar bliver bare ved med at kigge på den flere gang om dagen, mens de mumler noget om at det ser rigtig fint ud. Men nusseturen bagefter kan jeg godt lide.

Nå men jeg håber i har det bedre.

Hilsen Dobby.
Wit beyond measure is man's greatest treasure. - Hvil i Fred Molly og Dora <3

Cille

Hej alle sammen.
Idag går det meget bedre,selvom vi stadig er lidt ømme og lidt blå omkring pungen.Vi fik faktisk allerede lov at være ude med de andre idag,fordi mor siger vi aldrig har været så slemme ved dem når vi løb ude sammen.
Den ene af os måtte endda allerede godt flytte ind til de andre og det var bare dejligt,for vi savner dem.
Det var Gekko der var så heldig at få lov til det,for mor siger han aldrig har været rigtig "mand" alligevel,og faktisk heller ville sove med pigerne end at lave noget frækt.
Det så også iorden for han savnede sin barndoms ven cosmo helt vildt og omvendt.
Jeg Elliot må så stadig lige vente et stykke tid med at flytte ind til dem....for jeg kom indimellem til at glemme mor ikke vil have jeg kravler på de andre :-$
Cosmo trøstede os så med at det faktisk er dejligt at få "betalt" mor,for så kommer man med til flere ting,plus man ikke bliver så ulækker i pelsen og holder op med at tisse på sig selv :D
Men alt i alt har vi haft en god dag og vi havde det sjovt med de andre ilder.

Gekko og Elliot

Amazing Ferret

Hejsa

Emil her :)
Jeg vil bare lige fortælle at det går fint, men madmor vil have jeg går alene lige nu fordi jeg ikke kan lade pigerne være. Det er altså lidt frustrende når jeg nu så gerne vil lege med pigerne.
Jeg skulle hilse fra min datter Lina og sige at hun også har det godt, men hun fryser lidt om maven hihi

Hygge herfra