Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

Sov sødt elskede Sne

Startet af Eliza, 13. Februar 2013, kl. 21:31

Eliza

Åhh lille søde vidunderlige Sne, jeg er så ked af det blev din tur nu. Mit hjerte er knust og jeg savner dig allerede uendelig meget :(
Du kom til os da dit tidligere hjem ikke kunne have dig mere. Du var altid den sødeste og blideste ilder helt fra start. En total modsætning til Snappi som vi havde i forvejen. Vi vidste han havde brug for en ven og det fik både han og os. En ven der altid ville putte og hygge, en man kunne stole på var der <3

Snappi var den eneste af de andre ildere du nogensinde holdt rigtig af. Han var den eneste du kunne lege rigtigt med og vi har ikke set dig lege siden han måtte herfra for små 3 år siden. Du puttede og hyggede længe med de andre, men til sidst var det som om du heller ikke gad det mere. Du ville bare være dig og det nød du, for så fik du meget mere opmærksomhed uden at skulle kæmpe om den med de andre og du skulle ikke finde dig i alt det fnidder der var i flokken indimellem.

Du har været så meget igennem i dit liv og jeg har flere gange troet, at du ikke ville overleve og slet ikke så længe som du faktisk gjorde. Men du var og er en del af familien og det vil du altid være og i vores familie er vi nogle fightere, der ikke bare sådan giver op selvom kroppen kæmper imod. Jeg forstår slet ikke hvordan du kunne holde ud med den medtagede krop du til sidst fik og jeg havde ellers lovet dig, at du først skulle herfra når du ikke var glad og frisk mere. Men Sne din krop var færdig og selvom du gerne ville være hos os, så var det tid for din egen skyld.

Jeg kommer til at savne din trissen rundt i huset. Dit evige forsøg på at slikke spyt hver gang du blev nusset, ja selv da vi sad og ventede ved dyrlægen skulle du slikke spyt selvom jeg altid har synes det var lidt klamt, så fik du lov. Du vil aldrig mere gå amok for at slikke på en kold/våd sodavandsflaske. Det har altid været så sødt når du slikkede vand fra et sted ud over vandskålen. Du nød det som ingen anden og blev helt saglig, din skøre ilder.
Du er den eneste ilder jeg nogensinde har kunnet stole 100% på ikke stak af og vi har tit haft åben dør når du var ude uden at du stak af og vi har gået flere ture i haven uden snor sammen og det har været så hyggeligt.
Du har altid været noget særligt og helt anderledes fra andre ildere. Alle dem vi kender som ellers er bange for ildere har kunnet lide dig. Du var ikke livlig og adræt som de andre og sad mere stille, men alligevel kunne du overraske os og komme steder hvis du virkelig ville.

Det bliver underligt ikke at kunne sige til Tirsa, "hvor er Sne" og hun så peger hen hvor du er. Hun har altid været så glad for dig og jeg vil aldrig glemme den gang hvor hun græd og græd og det eneste der hjalp, var at sige vi skulle hjem til Sne og da vi kom ind af døren efter en halv times køretur, så rakte hun armen hen mod dig med det samme <3

Jeg er glad for at du nu endelig er sammen med Snappi og jeg ved I begge er glade for at se hinanden, men det gør sgu ondt at sidde her tilbage. Du vil altid have en plads i mit hjerte.

Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

mette11

Ihhh nu sidder jeg og stortuder...kondolerer rigtig mange gange  :'( :'( :'(

katjap


Eliza

Lige et billede af hende fra i sommers


<3
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

ilderhjemmet

aiiii Elisa, ikke også Sne  :(, for fan... og hel.... og sg., hvor er jeg ked af det på dine/jeres vegne :(


RIP smukke tøs  <3
Kh Gitte og Skipper -  BÅT BÅT fra  Freja, Quark, Chanell, Filine, Rasmus,Diva, Hanibal og Zorro

Nanok, Bandit (plejeilder), Lucky (plejeilder), Plato (lillefis), Duvell (Dyvle) Frits og Jørgen elsket og savnet

Julie


Anne

Jeg frygtede at komme hjem til denne tråd, ud fra det du skrev tidligere :( Det gør mig virkelig ondt :( Hun var uden tvivl en ganske særlig pige

Miliah


englefugl

Kondolerer :( Hun lød som en rigtig dejlig pige  <3

Cille


Sølvsten

Hvil i fred Sne.

Mange tanker til dig Elisabeth.

AlisVolatPropiis

Det er bare så sørgeligt :( hun var noget helt specielt for jeres lille familie og sådan et tab er bare så uendeligt sørgeligt og hjerteknusende :( Jeg tænker meget på jer og sig til hvis jeg kan gøre noget :'(

Hvil i fred smukke dejlige søde Sne..du er helt klart elsket og savnet <3

katja

ejer af 7 dejlige trolde,

Ferretale

Årh det er jeg ked af at høre  :(
Kondolere rigtig mange gange :(

Barky

Årrrrh nej altså.... :'-(

Jeg kondolerer så meget.. Det er jeg SÅ ked af at høre.
Farvel allersødeste Sne, jeg nød at få lov til at passe dig forrige år, du var en pragtilder. <3
Bla bla bla.... Hilsen Julia