Nyheder:

Velkommen til Ferretopia!
Ris, ros, forslag og hjælp til Ferretopia foregår i Feedback.

Hovedmenu

Gang i topia og billedtrådende igen!

Startet af Dyrenørden, 27. August 2013, kl. 22:27

Dyrenørden

Jeg synes desværre der er gået lidt stå i topia, jeg plejede at nyde de billedtråde der jævnligt kom med folks dyr. Syntes vi skal til at have lidt gang i den igen :)
Så jeg starter ud så håber jeg nogen følger trop :)

Det er er bare en stor gang blandede billeder af dyrene





















Håber i nød billederne og håber jeg snart kan sidde og kigge lidt på billeder af jeres lækre dyr :)

PiaLyng


Dyrenørden


PiaLyng


Miliah

Dejlige billeder! Kan godt lide det hvor kræet har mulen fuld af jord helt oppe i kameraet; "Hej moar, skal du ha et kys!" :P

Dyrenørden

Citat fra: Miliah Dato 27. August 2013, kl. 23:10
Dejlige billeder! Kan godt lide det hvor kræet har mulen fuld af jord helt oppe i kameraet; "Hej moar, skal du ha et kys!" :P

Haha ja det billede elsker jeg også det er Beetee aka jordsvinet ;)

Shamua

Skønne billeder!

Fedt billede hvor Paya hopper på Camino, attaaack!! Og hvad sker der for det første billede af Beetee, så slog han da også ørene HELT ud i lytte position! :P

Vh. Marianne

Dyrenørden

Citat fra: Shamua Dato 27. August 2013, kl. 23:50
Skønne billeder!

Fedt billede hvor Paya hopper på Camino, attaaack!! Og hvad sker der for det første billede af Beetee, så slog han da også ørene HELT ud i lytte position! :P

Det er Beetee når han er bedst! Det var så sjovt tidligere idag da jeg var ovenpå med bæsterne der ringede min telefon og alle ilderne stivnede bare totalt og slog ørene ud :D

Cille

Rigtig gode billeder og der er et par rigtig sjove imellem  :fnis:

CMS

Mange hilsner Christina

Dyrenørden

Citat fra: CMS Dato 28. August 2013, kl. 08:42
Sikke de hygger sig! Og Paya <3

Ja min skønne hoppebold :D hun opfører sig stadig hvalp selvom hun også har mor rollen i flokken <3

Eliza

God ide med billeder, det er altid så dejligt at se de skønne totter :)

Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

lille_jill

bahahah! hvad sker der for Beetee?? Hvordan blev de bedømt på udstilling? For jeg fik at vide at 'mit' afkom havde store ører, men det er da intet i forhold til det der  :lol:

De er søøøde <3

Dyrenørden

Citat fra: lille_jill Dato 28. August 2013, kl. 16:34
bahahah! hvad sker der for Beetee?? Hvordan blev de bedømt på udstilling? For jeg fik at vide at 'mit' afkom havde store ører, men det er da intet i forhold til det der  :lol:

De er søøøde <3

Haha. Beetee fik kommentaren very big ears  :fnis:

Ferretale

skønne skønne billeder  :)

Beetee  <3 dejlig basse