Nyheder:

Velkommen til Ferretopia!
Ris, ros, forslag og hjælp til Ferretopia foregår i Feedback.

Hovedmenu

Mine smukke dyr

Startet af mette11, 22. September 2013, kl. 21:45

mette11

Lidt billeder af mine skønne unger.
Gamle Sigi


Gari der kan flyve!






Wasabi




Elmer


Mallow


Anna


Viktor




CMS

Miniature-flokken og de skønne unger <3 :D
Mange hilsner Christina

Eliza

Kan ikke se flere af billederne, men pyt ved jeg har set dem på fb ;) men ja det er bestemt dine skønne unger alle sammen  :fnis:
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

lussingen

Anna og Viktor?? Jeg mener sgu ikke jeg har set dem på udstillingerne?? Det er et par sjove ildere du har :fnis: Er de bide- og bakketrænet??

P.s Super dejlige  billeder af dine smukke ilderbørn. Jeg synes Sigi er skøn <3 Og ikke at forglemme søde "kællinge" Mallow :fnis: <3
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

Cille

Skønne billeder, og fin flyvende ilder...ny Race måske  :fnis:

mette11

Mange tak  :) :)

CitatMiniature-flokken
Ja jeg ved sgu ikke hvad f... jeg gør galt, siden 4 ud af 5 er håbløst små!  :( Måske skal jeg prøve med det der substral som du tydeligvis har hældt i dine hvalpe sidste år  :P :P :P

CitatDet er et par sjove ildere du har :fnis: Er de bide- og bakketrænet??
Desværre - den ene både bider og er ikke renlig  :X Heldigvis har han kun to tænder, men det gør sgu nas alligevel! Det er blevet bedre med den store. Hun bider ikke umiddelbart og bakketræningen er sat ind og går rimelig godt  :P :P :P

Citatny Race måske
Ja det er sådan en tosse over i Jydeland der avler de der flyvende ildere  :P :P :P Jeg må sige at det er lykkedes rigtig godt for hende, da de to eksemplarer som jeg er i besiddelse af rent faktisk kan flyve over forbløffende afstande!  ;)

Ferretale

Super skønne billeder   :)

KariN

Dejlige Billeder af din skønne flok og dejlige unger <3

(jeg syns i øvrigt ikke at det gør noget at de ikke er kæmpe store dine dyr Mette, der er slet intet galt med at have små ildere) :lol:
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

Julie

Såå dejlige billeder. 

mette11

Tak - jeg synes jo også selv at de er helt perfekte  ;)

AlisVolatPropiis

Åh mine kære pleje-pasningsbørn...i hvert fald de to mindste af dem... :P du skal bare have ildere mindre end gennemsnittet og børn større end gennemsnittet hva? :P

Dejlige billeder :D

mette11

Citatdu skal bare have ildere mindre end gennemsnittet og børn større end gennemsnittet hva?
Jep! Ej Mallow er ret normal - altså størrelsemæssigt  :P :P :P

Eliza

Iiihhh jeg kan se ALLE billederne i dag  :dans: :dans: det er også kun 3. gang jeg er inde i tråden  :S

skønherligheder alle sammen <3
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.