Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

Billeder fra Sydhavsøernes ilderudstilling

Startet af Ferretale, 30. September 2013, kl. 03:47

Ferretale

Her er lige "lidt" billeder fra Sydhavs ilderen  ;)
















































































































































































































































Ferretale

Så lykkedes det mig eeeendelig at få billederne lagt ind efter mange forsøg  :dans:

FerretParadise

Tak for alle disse billeder, det er altid sjovt at se billeder af udstillingerne.  :)
Men altså hende Mette, hvad søren har hun gang i? Men må da ikke klatre rundt på andre deltagere.  :P
Og så kan jeg ikke lade være med igen at blive super irriteret over den hund fik lov til at komme ind i lokalet. Vi var flere der var nødt til at gå forbi den med vores dyr, når de skulle til tjekpoint, og det er bestemt ikke alle ildere der er vilde med hunde.
Ann Hillerslev.

CMS

Sikke en masse gode billeder :D :D
Du er altid så god til at huske kamera!
Mange hilsner Christina

lille_jill


Amazing Ferret

Super dejlige billeder  :)

Jeg troede ikke man måtte have andre dyr med på en udstilling...... :o

lussingen

Sikke nogle gode og sjove billeder :)
Jeg ved ikke lige hvad der skete for at jeg røg op på skulderen af Claus :S Jeg tror han syntes jeg var for langsom til at sætte mig ud i bilen.

Jeg vil give dig helt ret Ann. Det var under al kritik at den hund fik lov til at komme med ind :X Cassidy reagerede på den de gange vi gik forbi. Ud over det, så skal alle vores andres dyr være vaccineret, hvilket vi skal have dokumentation for, men den  hund kunne bare komme svansende ind :S Jeg undrer mig stadig :o
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

Shamua

Åhhh Mette, du er guld værd på en udstilling :P

Vh. Marianne

Barky

Sikke nogen fede billeder Mette!!! :D Du er da helt super til at dokumentere sådan en udstilling, med lige dele billeder af deltagere og ildere, og huske at få fotograferet de sjove øjeblikke også! Respekt!
Bla bla bla.... Hilsen Julia

Eliza

Tak for en masse dejlige billeder, det er altid så hyggeligt at se :) både når man har været med men især også når man bare var hjemme.
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

Shamua

Citat fra: Shamua Dato 30. September 2013, kl. 18:44
Åhhh Mette, du er guld værd på en udstilling :P

Efter nærmere omtanke kom jeg i tanke om at der er tale om to Metter i denne tråd. Mener selvfølgelig jer begge to! :P

Vh. Marianne