Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

Den handicappede retardo-bande.

Startet af Barky, 9. Oktober 2013, kl. 19:44

Barky

Også kendt som min flok.

Jeg har taget nogen billeder af dem her til aften fordi at de bare spassede fuldstændig ud. Så bær venligst over med at jeg ikke lige har fået støvsuget og vasket paneler. :lol: Jeg er TRÆT! Det har været en lang dag på klinikken.
Men ungerne var bare så glade og i hopla at jeg måtte dele det!

Vi startede i køkkenet hvor jeg agerede klatretræ for tøserne.


Derefter var der en kort romance over en tår vand.


Men, det varede ikke længe før at Hyper (naturligvis) skulle teste kvaliteten af mine nye skåle.








Så gik vi lidt amok på gulvet, ikk Jay?






Efterfølgende skulle mine beskidte men højt elskede fodertønder, atter engang bruges til at lege skjul.






Dernæst skulle Jay lige være giga nuttet...






Og så var det vist også på tide at komme ind i stuen og vælte rundt i mine dyner og puder. Beklager igen rodet..  :lol:












Og så lige et bonusbillede af Pandora der er pææænt skæv i kraniet fordi at hun fik en byld. Jay kan være voldsom i sin kærlighed til tøserne. Som i kan se på billederne fra idag er hun totalt på toppen igen. Det var hun nu hele tiden.  <3



NØJ hvor jeg trænger til at gøre rent, det må blive i weekenden når jeg bliver udhvilet næste gang.  :-$ :fnis:
Bla bla bla.... Hilsen Julia

Julie


mette11

Altså - jeg vasker ALTID paneler af før jeg tager billeder og jeg støvsuger da også lige!  :P :P :P (NOT)

Søde kræ - og du har da fået ny sofa!!  ;) ;) ;)

lussingen

Som altid søde og dejlige billeder  :) Det er så dejligt at se Hyper  <3
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

Cille


Shamua

Dejlig billede serie som altid af dine dyr! Virkelig dejligt at se Jay, han er godt nok vokset :D

Vh. Marianne

Sølvsten

Beskidte paneler, fodertønder manglende støvsugning? Jeg kan kun se en flok ilder der har det skønt!!!

CMS

En dejlig glad fræk lille bandit-flok <3
Jeg glæder mig til at se Hyper igen snart. Har hun fået styr på Jays godbidslager?
Mange hilsner Christina

Kimilla


~ Camilla
Se her hvad jeg har til salg lige nu; http://kimillafoto.dk/IlderTing.html

Barky

Ja, Jay er vokset helt vildt. Og det er virkelig dejligt for Hyper at have en dreng at tromle rundt med igen. Der er Pandora altså lidt for lille og lidt for trebenet til en voldsom brydekamp. *G*

Jeg er bare SÅ glad for mit lille trekløver, selvom jeg ser frem til at Jay kan få sit implantat så han kan falde til ro og få lov til at sove med pigerne igen. <3
Hyper *ER* ved at have styr på hvor Jay gemmer godbidderne så de kan komme på deres retmæssige plads UNDER SOFAEN! Hun er totalt neurotisk omkring det. Tossetøsen. <3
Bla bla bla.... Hilsen Julia

AlisVolatPropiis

Dejlige unger du holder dig :D og de ser ud til at have det rigtig sjovt :D

Anne

Skønne billeder! Dejligt at se at Pandora er ved at være normal igen <3