Nyheder:

Tip! Du kan linke til en anden bruger ved at skrive

[user]Brugernavn[/user]

Hovedmenu

VIF 2014

Startet af CMS, 27. Oktober 2013, kl. 11:10

CMS



VIF SLÅR DØRENE OP FOR 5 ÅRS JUBILÆUM TIL FORÅRET!

Det bliver en fornøjelse at byde Jer velkommen for 5. gang, og jeg kan love Jer, jeg vil gøre alt for, det bliver noget særligt i denne anledning.

Tilmeldingen er åben, hjemmesiden opdateret og bemærk venligst opdaterede betalingsfrister.

Jeg glæder mig til at byde Jer velkommen! :)
Mange hilsner Christina

AlisVolatPropiis

Wuhu...ja jeg har i hvert fald tilmeldt mig :P

mette11

Jeg har også tilmeldt os - og vi glæder os allerede  :dans: :dans: :dans:

PiaLyng

Jeg glæder mig :D..!!

Malene

Jeg kommer selvfølgelig med Cerulean.. for 5. gang. Og jeg glæder mig :D
Logic is the beginning of wisdom, not the end.

Eliza

VIF var min første udstilling og jeg glæder mig så meget til endnu engang at deltage :)
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

Ceciliaolucifer

Vad roligt!! VIF är en av dem bästa utställningarna jag har varit på!  :)

rimif

Tak for en rigtig god udstilling, der er som altid meget styr på tingene, og det hele kører bare på skinner (set fra min side i hvert fald  :)  ) Meget flotte præmier båder til placeringer og lotteri, det må være et kæmpe arbejde, men det er et arbejde du gør rigtig godt Christina, så tak for en god dag :)  :) :)

Klemoc

Håber at der kommer nogle billeder :D
Går også under navnet Steffen :)

CMS

1.000 tak Karina! :-)

Jeg vil gerne sige tak til alle, der dukkede op og støttede op om VIF! Jeg synes, der var en dejlig positiv stemning, og alle virkede enormt søde og glade hele dagen. Jeg tager altid meget gerne i mod feedback fra både udstillere og besøgende, hvis det er noget, der skal overvejes til eventuelt fremtidige udstillinger, eller hvis noget fungerer rigtig godt og bestemt ikke skal laves om.

En kæmpe tak skal der lyde til dem, der gav en hånd med på dagen! Jeg kunne ikke have gjort det uden Jer <3

Som udstiller, var jeg så heldig at komme hjem et par fine placeringer, en dommerfavorit, en Veteranpris til Echo fra Stephanie, som jeg er rigtig glad for, og sidst men bestemt ikke mindst fik jeg FerretParadise's Opdrætterpris! Jeg blev virkelig rørt, glad og rigtig rigtig stolt over både de meget rosende ord men også over den kæmpe ære at modtage den - af hjertet tak til Ann!

Mange hilsner Christina

Klemoc

Citat fra: CMS Dato  2. Marts 2014, kl. 19:37
Jeg tager altid meget gerne i mod feedback fra både udstillere og besøgende, hvis det er noget, der skal overvejes til eventuelt fremtidige udstillinger

jeg har kun EN ting som jeg er voldsomt utilfreds med.
hvorfor i alverden ligger i udstillingen på Sjælland? det er ALT for langt væk fra Skive når man ikke har bil ;P
Går også under navnet Steffen :)

Anne

Rigtig god udstilling som altid. Dommerne må have haft lidt en off-dag eftersom mine dyr ikke rigtigt vandt noget, når alle jo ved det er verdens bedste! ;) Til gengæld vandt jeg for første gang nogensinde en del i lotteriet.

CMS

Mange hilsner Christina