Nyheder:

Tip! Du kan linke til en anden bruger ved at skrive

[user]Brugernavn[/user]

Hovedmenu

Billeder af mine nye dyr fra i år

Startet af Cille, 4. December 2013, kl. 01:35

Cille

Her er lidt billeder af de dyr jeg har købt i år, plus en af mine egne hvalpe.
Jeg kan så ikke forstår at hver gang man prøver på at tage billeder, sådan bevidst, så bliver de bare tit lidt dårlige. >:|
Men nu havde jeg den plan jeg ville ligge lidt billeder ind af de smukke dyr jeg har fået hjem, og selvom de ikke alle er gode, så kommer der herind alligevel :)

Alien den smukke tøs  <3
Hun er fra engelske linje og kommer jo fra Milkyways opdræt.




Paddington.
Han er fra England, og nu er han ved at se så fin ud. Han blev desværre passet hos en, som ikke tog sig af ham som jeg forventede:
Så det var et lille skellet jeg fik over... ca 4mdr gammel og vejede omkring 500g ved ankomst.
Så jeg var pænt gal og meget skuffet... men nu er han fin, selvom han stadig skal have indhente en del endnu i størrelsen :D Men er har er bare så super nuttet




Whoops. Hun er fra Tyskland
Hende var det slet ikke planen jeg skulle have, men jeg er bare sådan en svag sjæl nogen gange :-$ :fnis:




Alfalfa
Hun er så mit eget avl, og ja ... ikke en af de smukkeste (for lille hovede og for stor krop),og heller ikke fotogen.... men en super lækker tøs
Hun er halv Serber og halv englænder.




Nikodemos. Han er fra Rusland
Han er en kæmpe bamse der har rundet de 2kg, og han er ligeså god som han er stor




Moccachina. Hun er fra Ungarn
Hun er bare en lille nips ting, men hun er så fin




Jack. Han er også fra England
Han er 3 år, og hans bygning i kroppen er lidt øv fordi de jo ikke kommer ud på samme måde og bliver aktiveret i UK som her i DK.
Men han har fået lidt bedre holdning i kroppen nu hvor han kan komme ud og hygge,. Og han er bare så lækker... sky , men nysgerrig




Shamua

Ja jeg synes jo de alle er nogle rigtig dejlige dyr <3 Den ene smukkere end den anden! :D

Vh. Marianne

Sølvsten


CMS

De er virkelig fine, Hanne! Tillykke med dem <3 :D
Mocca ligner min Sia RIGTIG meget, så mon ikke de har nogle ungarnske træk til fælles :P
Mange hilsner Christina

Barky

RIGTIG flotte dyr du har fået hjem.. Jeg glæder mig til at se deres afkom de næste par år. :D
Bla bla bla.... Hilsen Julia


Cille

Marianne du kender dem jo så også, så det jo nemmere at være vild med dem, når man ved hvor dejlige de er :)

Tak Christel :)

Tak Christina:)
Det kan godt være fordi de fra Ungran de ligner hinanden.
De har nogen dejlig og smukke dyr dernede.

Tak Julia, og jeg glæder mig også til at se afkom fra dem.
Men det bliver tortur for et par stykker.... har et par folk der truer med at sætte mig på blok når der kommer hvalpe :lol:

Pia selv  <3

Dyrenørden

Er altså bare smask forelsket i nikodemos <3 Ham må du hellere end gerne sende herned <3

Cille

Han er også så lækker, men han bliver her  :P

mette11

Nøj de er grimme - godt jeg ikke skal have hvalpe næste sæson, for jeg gider ikke kigge på hvalpebilleder! De bliver nemlig grimme alle sammen!  :ja: :ja: :ja:

lille_jill

Nikodemos <3 Selvom han ser en tand bøvet ud :)

Malene

Sikke nogle fine billeder af flotte dyr <3
Logic is the beginning of wisdom, not the end.

Anne

jeg er godt nok helt skudt i moccachina. og alfalfa ser nu ikke så tosset ud

Cille

Takker igen :)

Anne du dør når du ser hende i virkeligheden, for hun er jo lille som jagtilder nu engang er.
Så kan være det er en ny Henriette  ;) :fnis:

SofieLykke