Nyheder:

Tip!Medlemslisten kan du søge efter brugere, ud fra navn, antal ildere osv.

Hovedmenu

Bedste og værste..

Startet af Black Diamond, 4. Maj 2009, kl. 03:43

Black Diamond

Hvad er jeres bedste og værste oplevelse med jeres ilder??

Hvis jeg skal fortælle om den bedste oplevelse jeg har med ilder, så er det svært at vælge. Men jeg vil nok sige at min oplevelse med Tjalfe de første 10 dage han bode her vejer en hel del for mig. Han var utrolig bange og alt var stort og fremmet.Og derfor levede han faktisk op og ned af mig. Han "bode" på min sofa og stod og kaldte på mig hvis ikke jeg ville sidde der lige ved siden af ham..Om natten lagde han sig i en lille pølse på min bryst og sov. Han var bare så sød <3 Det er nok den bedste oplevelse jeg har..

Den værste oplevelse ,er nok da jeg jeg måtte indse at Fiona nok ikke ville overleve.. Hun var meget syg og det var pga en dum dyrlæge der havde opereret hende og havde fået snittet hende i hendes tarm ,så hele hendes underliv var vokset sammen og fyldt med bindevæv. Heldigvis overlevede hun jo, og har det godt igen i dag (Takket være Allison :dans:)

Hvad er jeres bedste og værste oplevelse ?

lille_jill

Hver dag med Chucky er en god oplevelse :)
Ved ikke hvad jeg skal vælge. Det at se ham vokse op og følge udviklingen uge til uge har i sig selv været i kæmpe oplevelse!
Ellers må det nok være, da Freja begyndte selv at komme hen til mig for at træne rul og sit. Bare ved tanken tuder jeg sgu endnu.

Dårlige oplevelser:
- Dengang Penny hoppede ud af vinduet
- Da viceværten kom på uanmeldt besøg mens jeg sov og Penny blev klemt i døren
- Da Chucky sked ud af kassen og på en mand (okay, det kan jeg godt grine lidt af nu)
- Dengang jeg skulle aflevere alle kræene pga. indlæggelse. Nok det hæsligste nogensinde..

Peewit

Gode oplevelser, den meget svær. Der er utrolig mange.
- Måske da Molly første gang faldt i søvn hos mig.
- Da Dobby reagerede på sit navn, det var vildt.
- Men egentlig bare at vågne og hilse på dem. Eller det at komme hjem og så blive mødt af dem ved døren, det er da totalt lykke.

Værste oplevelser:
- Da Molly skulle opereres for binyre kræft.
- Da Molly stak af ud af vinduet i mine forældres hus og var væk i hele 20 min før jeg opdagede hun sad fint på terassen og nød solen. Det var så frygteligt.
- Da Molly blev syg igen og jeg fik afvide der ikke var noget at gøre.
- Men det værste var da hun blev aflivet.
Wit beyond measure is man's greatest treasure. - Hvil i Fred Molly og Dora <3

PiaLyng

Bedste oplevelser med mine kræ:
Da jeg for første gang holdte Felix og han slikkede mig på hånden og puttede sig hos mig <3
Da vi var nede og hente Freja, hvor Felix og hende bare gik i spænd fra starten af :love:
Da vi så hentede Hexia og de alle tre sov sammen samme aften :love: <3
Alle de gange hvor Felix har puttet under dynen med mig om natten,
og de gange han har "straffet" folk fordi jeg har været træt af dem :lol: (min egen killer!!!)

-der er jo maaange flere :/. Men tror nok den øverste er den bedste <3

Værste oplevelser:
Da Hexia stak af fra mig ude i haven, og jeg gik i panik. Men hun så bare var gået ned hvor jeg havde stået :X
Da Felix hang sig fast i min læbe.

-tror nok der er flere. Men den øverste er nok den værste :X

Bawa


Den bedste oplevelser jeg har haft med mine dyr .. Der er mange  :o
Men i hvert fald når Kumo kommer op og ligger sig i skødet på mig. Fantastisk!
Og så når vi er ude at gå tur, og Sheila klatrer hele vejen op af mine bukser for at komme op på mine skuldre og sidde  :love:

Den værste må nok være den gang jeg kom hjem, og Steffen havde glemt at lukke døren ind til stuen,
så Emma var løbet ud i hele lejligheden - og jeg ikke kunne finde hende igen.
Troede hun måske var kravlet ud af køkkenvinduet.
Men så lå hun bare og sov inde i soveværelset .. ÅH  :X :P

Frikken

Bedste oplevelser med Faxe:
- Da han kyssede mig første gang.
- Alle de gange han går i sele udenfor og pludselig spurter hen til mit ben for at kravle op, så han kan blive passet på og nusset om.
- Alle de gange han har ligget i hætten på min jakke.
- Hver gang han båtter <3
- De få gange han har logret med halen.

Værste oplevelse med Faxe:
- Da han fik en pind i øjet, skreg som en gal og næsten fik bidt det yderste af mine langefinger af. Pinende at høre sin ilder skrige af smerte, mens man selv må bide smerten i sig.


Bedste oplevelser med Tyson (har kun haft ham i næsten to uger):
- Første gang han kom da jeg kaldte på ham.
- Når han sætter sig på numsen foran mig og kigger op på mig. <3
- At han båtter næsten hele tiden.
- At han er super lækker at gå tur med.

Værste oplevelse med Tyson:
- Da han bed mig i læben, fordi jeg ville give ham et kys. ._. Auch.