Nyheder:

Velkommen til Ferretopia!
Ris, ros, forslag og hjælp til Ferretopia foregår i Feedback.

Hovedmenu

Hvad kan man få for en drægtig tæve?

Startet af Namilla, 5. Maj 2009, kl. 09:42

Black Diamond

Ville de hjælpe at skrive noget til ham i hans salgs tråd på Guld og Gratis?

Namilla

Det ved jeg ikke... du kan jo godt prøve...

Amazing Ferret

Kan man ikke involvere Dyrenes Beskyttelse?

Anne

Jeg tror desværre ikke det er de slags de går ind i :(

Amazing Ferret

Nej det gør de nok ikke, men man kunne jo prøve -  det handler jo om tævens ve og vel

tzari

hvis de skulle tage fat i alle der avler med hoved under armen kunne de ikke gøre andet. tvivler på de vil beskæftige sig med det.men håber hun får et godt hjem
MVH Vivian@Phoenix ilder opdræt:
Avl: Dk Phoenix´s Golden New dawn, Blue Hour at Tiffany Kæl: Dk Phoenix´s Birdie(2007 avl). Katte:Filur,Valkyrie og Lykken Curly Ronja og Lykken Peer Gynt.
info side http://www.phoenix-ferret.info opdræt side www.phoenix-ferret.dk
Disclamer: Ovenstående indlæg er udtryk for min personlige mening, og der tages forbehold for, at indholdet kan virke stødende på enkeltpersoner

Namilla

Jeg tvivler også på at DB vil gå ind i sagen... hun passes jo ikke dårligt... og det er jo kun vores mening, at hun burde være hos en erfaren avler... hvert år laves der hvalpe hos folk der får ups-kuld, og vi kan råbe og skrige og ryste på hovedet af det, men det kan ikke decideret siges, at de ildere misrygtes...
Vi må jo også acceptere, at alle avlere er startet et sted...et kuld har været det første...
At han sætter prisen for højt, og vil sælge mens hun er drægtig, er vel også næppe en sag for DB... personligt ser jeg i hvert fald hellere, at de bruger deres resourcer på sager som kan vindes...