Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

Billeder til Junior klassen på VIF.

Startet af MM-Ferret, 14. Maj 2009, kl. 16:39

MM-Ferret

Vil høre om folk der har Hvalpe i Junior klassen til VIF.
Såfremt de har det, vil jeg dernæst høre om de vil lægge et eller flere billeder ind i denne tråd.

Grundet til at jeg spørger efter billeder, er for at se hvilke hvalpe der kommer til udstillingen.
Jeg vil gerne have mulighed for at danne mig et indtryk inden udstillingen, da det ikke er sikkert jeg selv kommer på dagen.

Så hvis folk vil hjælpe mig med at se hvalpene, vil det gøre det noget nemmere at finde ilderen der skal have min ærespræmie :)

Amazing Ferret

Nu er hvalpene jo først lige ved at blive født  :fnis:

Black Diamond

Og alle har en chance for at få den pris?

MM-Ferret

Erika, Nu er hvalpeklassen også dem som er op til 1 år ;) så der kan sagtens være hvalpe som allerede er over ½ år nu :)

Alle hvalpe har mulighed for at vinde. :D Ellers ville jeg da ikke skrive dette indlæg. :)

Jeg vil bare gerne have mulighed for at se hvalpene inden VIF da det som sagt ikke er sikkert jeg selv overrækker den. :)


For at kunne komme i betragtning skal jeg have set billeder 14 dage før VIF afholdes. :)

MM-Ferret

Så folkens!! Nu er det ved at være tid til at der skal modtages nogle billeder af tilmeldte ildere i Junior klasserne, så fremt i vil have en chance for at vinde hvalpe prisen.!!

I kan sende en pm og i kan lægge billederne ind i denne tråd..


INGEN BILLEDER, INGEN PRÆMIE... (Så tag jer lige sammen folkens)  ;)  :lol:

Anne


MM-Ferret

Haha... godt forsøgt. Men nej.. kun hvalpe   :fnis:

Starshineferrets

Då får väl jag börja :)

som vanligt har jag svårt att välja  :@

Aylen (ägs av mig)






Alizarin Firestorm / Kuyuuri Ägs Av Emma Gallou






Cherry Blossom Hailstorm Ägs av mig








Lava of Thunder Ägs av mig












MM-Ferret

Sikke da nogle lækre chokolade barrer du har der.. Lige til at spise.  :dans:

Men nogle jeg lagde mærke til.. Deres positioner og holdning i kroppen er vildt flot..  :o
Tror ikke jeg har set så flotte holdninger ved så mange på en gang..  :danser: :danser:

AlisVolatPropiis

Har da også mine to rollinger :lol:

Der er desværre kun headshots på denne com...

Ergo Csikszentmihalyi Spero of FerretParadise



Barky's Efrafa Thlayli-Roo



De første tre billeder er taget af Ann Hillerslev -det sidste af Julia Keil Beck -bare for god ordens skyld :)

Black Diamond

Mine 5 hvalpe.. Selvom jeg næppe har en chance :X

Angoraferretry´s William



Angoraferretry´s Klara



Silverfret´s Tutankhamon



Angoraferretry´s Emma



Silverfret´s Kida