Nyheder:

Tip!Medlemslisten kan du søge efter brugere, ud fra navn, antal ildere osv.

Hovedmenu

ny i flokken - Julius.

Startet af PiaLyng, 22. Maj 2009, kl. 20:52

PiaLyng

Julius er min nye ilder, som jeg fik af en pige fra skive området. Hun fortalte at hun var bange for denne ilder da den bed hende osv. (Hun var træt af at opdrage den((bidetræne den)).) Jeg tager gerne i mod den da den lyder lidt lige som de andre af mine, og gud hvor er han da sød :).

Men lille Julius er tynd. Han ser rask ud, men er meget tynd, efter min mening. Han har et stort dejligt hoved og nogen smukke øjne. Han virker til at være en glad ilder der båtter rundt, og er meget interreseret i at se hvad jeg laver når jeg kommer ind i ilderrummet :).

Men her er to billeder af ham.


Det så Julius, Lidt utydeligt. men taget med en skod mobil !


Julius er den laaaange af dem, og den anden er Freja :)


Amazing Ferret

Tillykke med ham  :)

og ja han ser godt nok tynd ud  :o

Lea

Bliver lige nødtil at skrive Tillykke med ham :)

Og hvor er jeg bare glad for at han er kommet hjem til dig :)
Lea, Balou & Sika i vil altid være elsket <3 Sofus & Mille <3

PiaLyng

han føles tynd og tidligere ejer siger at han har været tre gange så stor. men det lød til at han ikke fik en bestemt slags foder men bare det hun have penge til.

Tilo

Tillykke med ham :) han ser da rigtig nok lidt tynd ud, håber han hurtig tager nogen g på  :)
Venlig Hilsen Thilde 
R.I.P Qvark 2004-2010, Elmer 200?-2010,Hubert ca 2004 -2011, Snorre 200?-2012 & Bigfod 2007-2012 <3

Pipvig

Tillykke med ham.
Han ser sød ud. Hvad er det med pelsen i nakken?

HIlsener

Stine :-)

PiaLyng

Han er tyndpelset, og i nakken har han sår efter slåskamp med min Felix :). de valgte at lave huller i hinanden.

Soelberg`s SUN ferret


Bawa