Nyheder:

Velkommen til Ferretopia!
Ris, ros, forslag og hjælp til Ferretopia foregår i Feedback.

Hovedmenu

Halløjsa

Startet af FredolinCBF, 13. Oktober 2008, kl. 11:10

FredolinCBF

Hei jeg hedder Frida, jeg er 12år.
Nu er der sikkert nogle som tænker at en 12årig pige er da lidt for ung til at ha en ilder, men når man har læst om dem i et år og ens forældre støtter en meget syntes jeg ik der er noget galt :D.
Jeg hve godt det er et lidt mærkeligt navn men det er fordi Fredolin er mit kælenavn og jeg har tre dyr, de hedder Chanoc (hund) Barcardi(ilder) og Fluffy(ilder) og de står i den rækkefølge jeg fik dem i :D.
Jeg bor i Egedal kommune, som er et dejligt sted hvor der er mulighed for at gå med de små :D.

Jeg gård til Gymnastik og ridning og jeg har gået til det i  7år og 5år .

Jeg ELSKER dyr og jeg vil gerne være dyrlæge og den drøm har jeg haft i små 4år og jeg syntes selv jeg hve megt om dem, self mest om ilder hund og hest :D.

Så tror jeg ik lige jeg ka finde på mer men hvis jeg alligevel har glemt niget så skriv :D

FredolinCBF

self jeg glemte noget jeg glemte at skrive om de små :D.

Den ene hedder Barcardi han har føzdag den 20 maj  og han er ca halvandet år og jeg har haft ham i ca et år lidt mer, og han er standard og meget legesyg og fjollet og mange er meget facineret over ham.

Den anden hedder Fluffy og er ca 2år måske lidt mere eller mindre jeg har haft hende i snart et halv år og derfor hve jeg ik hvornår hun har føzdag og hvor gammel hun var da den tidliger ejer ik vidste de.
Men hun er også meget fjollet og hun er en smuk silver.

Mere så spørg :D

tzari

Hej nøj du er vores "omvendte" alders president  :dans: :dans: (ved ikke hvem der er alders president lige nu :D)

velkommen til håber du falder godt til og viser os en masse billeder af de små  :ja: :ja:
MVH Vivian@Phoenix ilder opdræt:
Avl: Dk Phoenix´s Golden New dawn, Blue Hour at Tiffany Kæl: Dk Phoenix´s Birdie(2007 avl). Katte:Filur,Valkyrie og Lykken Curly Ronja og Lykken Peer Gynt.
info side http://www.phoenix-ferret.info opdræt side www.phoenix-ferret.dk
Disclamer: Ovenstående indlæg er udtryk for min personlige mening, og der tages forbehold for, at indholdet kan virke stødende på enkeltpersoner

Malene

Ja, du har jo glemt billeder! :P Men velkommen til! ;)
Logic is the beginning of wisdom, not the end.

Julie


DarkGirl

Goddavsen, velkommen hertil. :)

FredolinCBF

Jeg ska lige ha taget nogle billeder :D

Winther Ilderen

Velkommen til, jeg er 46 så ved ikke om jeg er alderspresidenten

FredolinCBF

Heh jeg ka self godt forstå at det ville være lidt syndt at en lille pige som ik har styr på det for en men når ens mor betaler madden og meget af dyrlæge regningen syntes jeg ik der er noget galt :D