Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

Sallys nye sweater

Startet af Namilla, 2. Februar 2011, kl. 22:22


lille_jill

Nåårh :) Tak for billede.

Min gamle hankat havde som killing en kjole i lyserød med blonder og tryk med 101 dalmantinere. Så må jeg da sige at den trøje der er mere stilren

Lenac

hvor nuttet, hun ser da meget tilfreds ud, den var ikke gået med min gamle kat (savner den lille hidsige tot)
xoxo Malene <3

Namilla

Hvis hun ser tilfreds ud, så snyder billlederne! He he...jeg er ikke populær hos hende.. Nu har hun efterhånden vænnet sig til det, men den første halve time nægtede hun at gå, og rullede bare rundt og skabte sig.
Jeg skal måske for en god ordens skyld sige, at jeg ikke synes dyr bør have tøj på...det er kun fordi hun er blevet steriliseret idag, og hun kan ikke holde kraven på, så det er for at undgå at hun slikker i stingene. Trøjen går ikke ned over såret (det skal jo have luft), men den gør, at hun ikke kan komme til at slikke i det...(måske kan hun, men hun prøver i det mindste ikke)

SaraJ

Jeg synes den klæder hende. Hun ser rigtig sød ud, og en smule sur. :D

PiaLyng

Det er en smule kært og da en god måde at holde hende fra såret :)

Hun er en rigtig smuk kat!

Shamua

Det er da smart så hun ikke kan slikke i såret :D

Og så ser hun oven i købet smart ud! Katte mode  :fnis:

Vh. Marianne

Eliza

Hehe ka forestille mig du ikke er hendes ynglings madmor lige for tiden men hun ser altså rigtig sød ud  :lol:
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

Bawa

Hahahahahahahahha! Ej hvor ser det bare sødt ud!!!! :lol:

Namilla

Mange tak allesammen!... Ja hun er stadig sur på mig, men det er nok mest fordi jeg render og kigger hende på maven hele tiden. Hun har i det mindste vænnet sig til at have trøjen på...Hun er stadig meget træt efter igår, men det er jo klart. Nu er det jo ikke ret lang tid siden, at jeg selv var igennem næsten det samme, så jeg kan sagtens sætte mig ind i, hvordan hun har det...(hvorfor hun vælger at hoppe op på højskabet i badeværelset for at sove, forstår jeg derfor overhovedet ikke!)

SaraJ