Nyheder:

Tip!Medlemslisten kan du søge efter brugere, ud fra navn, antal ildere osv.

Hovedmenu

Ilderhvalpe sælges

Startet af petqueen, 25. Juli 2009, kl. 15:07

petqueen

2 små hvalpe sælges om 3-4 uger. Begge af gode forældre, far dew/silver bl. og mor panda/standart bl.

Meget smukke små dejlige hvalpe, og begge forældre er utrolig tamme, faren kan gå i sele som en hundehvalp.

Billeder kan sendes.
Hvalpe sælges på købskontrakt.
Ved valg af hvalp lægges der et reserveringsgebyr på 500 kr. Fratrækkes prisen ved afhentning.

pris: 2000kr.

Oy


petqueen

Det er 1 tøs og 1 gut:D tøsen ser ud til at blive noget der ligner silver og gutten er brunlig pt meget søde begge 2.

Anne

HVor gamle er de nu siden du ikke kan se farven på dem endnu?

PiaLyng

Hvad får man med til dem ved køb :D?
Vil meget gerne se billeder :D.

petqueen

De er 7 uger.... men mit første kuld ændrede sig lidt i farven da de blev lidt ædre....

Du får en lille potion foder og selvfølgelig de er blevet vaccineret første gang.
En hængekøje kan arrangeres, hvis i mangler ellers kan vi snakke nærmere, hvis du star og mangler noget specielt.

petqueen

For forresten også stamtræ/tavle og billeder

PiaLyng

Kan man få lov at se stamtavlen på hvalpene :D?
og Så nogen billeder :D?.

Oy

Jeg ville også gerne se stamtavle og billeder af hunnen =)

tzari

Er hvalpe og forældres hørelse testet ?
MVH Vivian@Phoenix ilder opdræt:
Avl: Dk Phoenix´s Golden New dawn, Blue Hour at Tiffany Kæl: Dk Phoenix´s Birdie(2007 avl). Katte:Filur,Valkyrie og Lykken Curly Ronja og Lykken Peer Gynt.
info side http://www.phoenix-ferret.info opdræt side www.phoenix-ferret.dk
Disclamer: Ovenstående indlæg er udtryk for min personlige mening, og der tages forbehold for, at indholdet kan virke stødende på enkeltpersoner

petqueen

Nej desværre..... kender ikke til en dyrelæge der kan teste... og alle alm. træk har de ikk for døvhed.

Oy

Havde du mulighed for at sende billede af hunnen? Min mail er theistosse@gmail.com hvis det er =)

RockaHulla

[besked=Rockahulla]Diskution om døvhed er flyttet til http://ferretopia.eu/index.php?topic=1300.0
Og hold den der[/besked]

petqueen

Synes det svært det der med om de døve eller ej da du mange gange virker som om de kan hører og så der nogen dage hvor der slet ikke er noget du kan gøre, for at få opmærksomhed.

Men tror desværre at faren til dette kuld, har en mulighed for at være døv, men er sq ikk sikker.

Oy

Spørger lige igen - Jeg er muligvis temmelig interesseret i hunnen, men det kræver jeg lige ser et billede og stamtavlen. Er det muligt du kan sende?

Ellers må jeg jo på jagt efter en anden =)