Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

Ilderhvalpe sælges

Startet af petqueen, 25. Juli 2009, kl. 15:07

Stubba

har du fået solgt hannen? :) og har du billeder af den? :)
du må meget gerne sende billede og pris til mig :)
Rofus, Mailo & Parkour Tello <3
rip Nico - du er elsket og savnet!

petqueen

ja de helt små ja... men har 2 store hvalpe på 6 mdr. begge hanner virkelig skønne

har det indterresse??

Namilla

Ikke for noget, men skulle du ikke lige have styr på de to du har, inden du får flere?

petqueen

Citat fra: Namilla Dato 27. September 2009, kl. 10:19
Ikke for noget, men skulle du ikke lige have styr på de to du har, inden du får flere?

hvorfor blander du dig i denne samtale?

det har jo ikk noget med dig at gøre.

Stubba

Namilla - jeg spurgte bare :)
- det var bare for interessens skyld. og jeg kunne aldrig finde på at købe en mere, før der er styr på det herhjemme.

Det var fordi vi igår snakkede om at den gamle ejer skulle have ham tilbage igen, så kunne jeg jo lige så godt høre af ;) men det ser ud som om det går bedre og bedre herhjemme.
Rofus, Mailo & Parkour Tello <3
rip Nico - du er elsket og savnet!

petqueen

jamen  det dig... og det er også klogest men bør du ikke lige overveje at det ikke er dit hjem men hendes.

Namilla

Årh jamen jeg blandede mig såmænd bare, fordi det så ud til, at endnu en ilder skulle til at være kastebold... og det er der ikke nogen ildere der er tjent med...specielt ikke, når den ikke havde fået en chance...

Stubba

det er jo også derfor vi har den her.
Jeg spurgte bare om det var normalt jo.
Rofus, Mailo & Parkour Tello <3
rip Nico - du er elsket og savnet!

Julie

[besked=Julie]Back on track![/besked]

petqueen


Netty

er der stadig 1 tilsalg af drengene??

petqueen

nej det er der ikk.. men jeg søger efter nye gode blivende hjem for nogle af mine dejlige ildere.. da min tid ikk er som den plejer.. da jeg er blevet alene.. med alle dyrene...

petqueen

der er 1 dreng og 2 piger.... og drengen og den ene pige må meget gerne blive sammen

laerke9

#28
kan du fortælle lidt om dem, altså farve, temperament og alder? -

petqueen

De er alle lige lbevet solgt igår.. desværre... men tak for interessen