Nyheder:

Velkommen til Ferretopia!
Ris, ros, forslag og hjælp til Ferretopia foregår i Feedback.

Hovedmenu

Pastel hvalp ?

Startet af Cirka, 12. Juni 2010, kl. 14:10

Cirka

Nu vil jeg gøre et sidste forsøg på at skaffe min drømme ilder ..
Jeg har ledt nettet tyndt , men har ikk ku finde noget ..
Sagen er at jeg søger en hun hvalp som er pastel .. men har godt nok lagt mine håb lidt på hylden for i år, med en ren pastel, da jeg har opfattelsen af de ikke er så almindelige så man skal nok være tidligt ude.. ?
Men inden jeg dropper det helt ville jeg lige lægge en søgning ind her , hvis der er nogen der har eller kender nogen der har en hun hvalp som er pastel, eller en blanding med noget andet .. Jeg vil bare gerne ha en lys, men ikk ren silver, albino eller dew..

Jeg bor sammen med min kæreste som ikke er vildt bebejstret for at jeg ska ha flere end 2 ildere derfor er det vigtigt for mig at i det mindste forsøge at få den farve jeg drømmeer om eller noget der minder om ..
men hvis ikk jeg finder en pastel i år vil jeg ha en anden så min pige ikk skal være alene et år mere, og så VIL jeg ha den pastel næste år:)
¨Så mit første spg er om der er nogle pastel hunner til salg nu( eller når de er gamle nok til at blive taget fra mammi )
og hvis ikk så vil jeg høre om der er nogen der har nogleplaner om pastel hvalpe inden for det næste år?

Håber i vil hjælpemig ..

HB-Ferrets

Myrina der har champ chaos, har en albino pige der har meget pastel pag sig, der er blevet parret op med min boris, der også er albino og har pastel bag sig. Hun har termin her den 6-7, og der burde være chance for at der dukker pastel op.
Hilsen Maja
&
Alle totterne

Cirka

Uhh:O Har hende Myrina en hjemme side eller noget man kan kigge lidt på?

HB-Ferrets

Desværre ikke endnu. Men du kan se Boris her: http://www.hb-ferrets.dk/side.asp?Id=23932 og hende han har parret op kan du se her: http://www.ilderfryd.dk/achsice.html

Og kan selvfølgelig lige skrive til dig hvis det er, når der sker noget.
Hilsen Maja
&
Alle totterne

lille_jill

Jeg planlægger at starte et opdræt, hvor hovedmålet er pastel-hvalpe. Men det bliver først næste år. Hvis du stadig er interesseret til den tid, så skal du være velkommen :)

Julie Stuhr

Har du snakket med Soelbergs SUN ferret eller Helle Winther? De avler vist begge pasteller.

SilverDragon

Du kan kontakt Helle Winther på hendes telefon den står på hende hjemmeside
http://wintherilderen.dk/

cibatuchsi

#7
syntes det er sjovt du skriver og leder efter en pastel pige så lys som muligt, når du i flere privatbeskeder til mig har skrevet du gerne vil ha en mørk standart med en tydlig maske. (og dette er også efter du har postet denne tråd)  men tillykke med du har fundet en lille pige, håber da du holder fast ved hende og ikke hopper fra igen fordi du ser et billed igen igen af en du pludselig finder intersandt.
men held og lykke med den lille pige. :)

Cirka

Ved du hva, jeg gider sku ikk at du skal sidde og sætte mig i dårligt lys her .. Hvis du har læst ordenligt på mine besker til dig og mit opslag her så har min første priotet hele tiden været en pastel pige. Men da solberg sun ferret's pige er gået tom, winterildren åbenbart ikk avler i år og faurholt's er reserveret alle sammen og det er dem jeg har ku finde , så var jeg begyndt at kigge efternoget andet da det vigtigste lige nu er at min pige får en venninde , så jeg har kigget på dine,på blackdiamond ferret  på hb ferrets og så har jeg oss kigget kort på nogle andre ..
Jeg ved jo godt hvor det er din sko trykker, og jeg har virkelig gjordt det tydelihgt at jeg var ked af og godt kunne forstå hvis du var sur over at jeg havde sagt jeg gerne ville reservere red hot hili peppers og 2 dage efter fandt jeg så Ayisahy som jeg fik at vide var pastel og skrev en besked  til dig hvor jeg undskylde at jeg havde fundet en anden pige som jeg virkelig var faldet for. Og da aysiha så viste sig at være chokolade skrev jeg til dig da jeg jo oss rigtig godt ku li red hot chili peppers.. Jeg gjorde det meget tydeligt for dig jeg kun kiggede rundt da jeg jo netop havde aflyst overfor dig engang , og der var der ikk noget problem med dig , så jeg fatter ikk hvorfor du skal sidde og ha så ondt i r***** nu hvis ikk det e derfor.. Det da klart jeg lige vil gøre mig et sidste forsøg på a finde det jeg allerhelst vil ha
og jeg ved slet ikk hvorfor du skal sidde og smørre tykt på og sige igen igen igen ? Du var den første jeg kiggede på og der tænkte jeg mig ikk om , men det har jeg sku ikk gjordt hverken igen eller før ?
Det gør mig rigtig sur at du fremstiller mig sådan for je har meget respekt for avlere og det der med at man self ikk bare skal reservere det første man ser ..men jeg havde kigget efter pasteller men uden held.. Og det var kun fordi maria troede aysiha blev patel at jeg fortrød.. Men det grimmeste er sku at du er helt fin over for mig både da jeg undskyldte og da jeg så alliegvel gerne ville kigge på red hot og så kommer dumed den der nu ..tamt..

Cirka

#9
Sorry jeg bliver lidt sur, men jeg sys bare at nogle folk er lidt for meget efter andre her på ferretopia.. Og det er ikk kun på grund af cibatushi jeg skriver det her. nogle folk er virkelig hurtige til at sætte andre i dårligt lys .. jeg snakker oss om når nogen spørger om et eller andet ( som muligvis er dumt ) eller skriver noget ( som muligvis ikke er rigtigt at gøre eller sige ), men der er jo mange måder at ta den på, og det der hakkeri lære man sku ikk meget af .. Tværtimod er der sikkert folk som ikk lige spørg om noget igen, og det jo ikk meningen med ferretopia..
Du ku ha taget den med mig da jeg skrev for flere dage siden og ikke spillet skuespil når vi skrev sammen,så ku vi a snakket sammen privat og fået det ud af verden uden nogen blev sure eller såret .. eller ha undersøgt mine beskeder og inlæg og måske have forstået det ..
Her medikk mere fra mig om det ..

Men jeg kan fortælle til jer andre at jeg er blevet kontaktet at Hanne fra cilleborg som har en lille pastel pige som jeg skal ha.. jeg smider lige et link hvis i sku ha lyst til at se hende :)
http://ferretopia.eu/index.php?topic=3455.0
det er bette jeg ska ha:) som desuden hedder gaia nu:)

Soelberg`s SUN ferret

min pastel tæve er på vej i løb igen og så bliver hun parret op, så der er stadig en mulighed for pastel hos mig

Soelberg`s SUN ferret

Citat fra: Cirka Dato 12. Juni 2010, kl. 18:12
Sorry jeg bliver lidt sur, men jeg sys bare at nogle folk er lidt for meget efter andre her på ferretopia.. Og det er ikk kun på grund af cibatushi jeg skriver det her. nogle folk er virkelig hurtige til at sætte andre i dårligt lys .. jeg snakker oss om når nogen spørger om et eller andet ( som muligvis er dumt ) eller skriver noget ( som muligvis ikke er rigtigt at gøre eller sige ), men der er jo mange måder at ta den på, og det der hakkeri lære man sku ikk meget af .. Tværtimod er der sikkert folk som ikk lige spørg om noget igen, og det jo ikk meningen med ferretopia..
Du ku ha taget den med mig da jeg skrev for flere dage siden og ikke spillet skuespil når vi skrev sammen,så ku vi a snakket sammen privat og fået det ud af verden uden nogen blev sure eller såret .. eller ha undersøgt mine beskeder og inlæg og måske have forstået det ..
Her medikk mere fra mig om det ..

Men jeg kan fortælle til jer andre at jeg er blevet kontaktet at Hanne fra cilleborg som har en lille pastel pige som jeg skal ha.. jeg smider lige et link hvis i sku ha lyst til at se hende :)
http://ferretopia.eu/index.php?topic=3455.0
det er bette jeg ska ha:) som desuden hedder gaia nu:)

tillykke

Cirka

Tak ;) Ja jeg læste godt hun sku parres op igen:) Men jeg har jo oss fundet min pige.. Og jeg må kun få 3 så den næste ska være en chokolade tror jeg :) Men ellers tak og held og lykke med hende :)

cibatuchsi

Jeg er skam hverken sur eller ude på at sætte dig i dårligt lys. Og har skam læst både de beskeder du har sent til mig og en anden flere gange. Så nej har intet misforstået. Og mener skam når jeg skriver tillykke med pigen. Mine sko trykker såmænd heller ingen steder. Og der er sku ingen grund til sure miner. Men føler du at du har lyst til at give mig en sviner jamen så er du da velkommen. Selvom jeg ikk ser nogen grund til det er det jo dit eget valg. Endnu engang tillykke med pigen 

Cirka

jeg har overhovet ikke lyst til at gi dig en sviner , men jeg bliver fornærmet når du skriver det på den måde og skriver håber da du holder fast ved hende og ikke hopper fra igen fordi du ser et billed igen igen af en du pludselig finder intersandt.. Så syntes jeg det er overfladisk at du skriver tillykke med pigen bare for ikke at være helt bussemand.. Og så kan jeg slet ikk se hvorfor den skal op når jeg går og kigger på hvalp hvis ikk det er for at prøve at ødelægge det for mig ?
Men jeg er som sagt slet ikk ude på at svine dig til, jeg har hele tiden været sød overfor dig og jeg kan godt li dig men jeg syntes det var rigtig dårlig stil at smide det ind på mit oplæg og så siger jeg som jeg tænker .
Men der skal ikke være flere dårlige miner herfra , Jeg har sagt det jeg gerne ville sige .