Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

Pastel hvalp ?

Startet af Cirka, 12. Juni 2010, kl. 14:10

Cirka

Jeg tror bare du har misforstet min person helt vildt , og det eneste der gør mig sur at du prøver at lægge det ud på andre når jeg går og skal til at købe . Ellers havde du jo ikk været sød og flink da jeg undskylde at jeg alligevel havde fundet en pastel pige ( som jo så ikk blev pastel alligevel ) .. Jeg sys oss den er gået for langt ud og det ikk min mening at udstille dig her , men nu var det her du valge at bringe det op i stedet for de mange privat beskeder vi har skrevet sammen efter .
Jeg er virkelig ikk negativ generalt men lige præcis sådan noget er jeg måske ikke så god til at håndtere ..
Men jeg bære ikke nag og der skal ikke være nogel sure miner herfra heller .
Og jeg er da glad for du skriver tillykke , jeg så det bare lidt overflødigt lige der , men du mener det jo åbenbartog jeg er da glad for du alligevel ka glæde dig over jeg fik mit ønske opfyldt ... for det gør jeg :D

cibatuchsi

Citat fra: Cirka Dato 13. Juni 2010, kl. 20:17
Jeg tror bare du har misforstet min person helt vildt , og det eneste der gør mig sur at du prøver at lægge det ud på andre når jeg går og skal til at købe . Ellers havde du jo ikk været sød og flink da jeg undskylde at jeg alligevel havde fundet en pastel pige ( som jo så ikk blev pastel alligevel ) .. Jeg sys oss den er gået for langt ud og det ikk min mening at udstille dig her , men nu var det her du valge at bringe det op i stedet for de mange privat beskeder vi har skrevet sammen efter .
Jeg er virkelig ikk negativ generalt men lige præcis sådan noget er jeg måske ikke så god til at håndtere ..
Men jeg bære ikke nag og der skal ikke være nogel sure miner herfra heller .
Og jeg er da glad for du skriver tillykke , jeg så det bare lidt overflødigt lige der , men du mener det jo åbenbartog jeg er da glad for du alligevel ka glæde dig over jeg fik mit ønske opfyldt ... for det gør jeg :D
jeg prøver ikk at sætte dig i dårligt lys eller noget. overhovedet ikk. og tror nu heller ikk andre opfatter det sådan. men det kan jeg jo ikk vide.


holmer

Citat fra: Cirka Dato 13. Juni 2010, kl. 19:53
jeg troede egntlig jeg forklaret mig godt nok igår, men jeg skal da gerne lige på 5 min mere på det .
Du får det til at lyde som om jeg har sagt til dig Åhhh hende vil jeg bare ha , og så oss sagt det til maria og til hb ferret . Men det eneste jeg har gjord at at spørge om farver, sind og evt at komme og besøge jer og se hvalpene. Jeg havde længe ledt efter en pastel pige (desværre uden held ) da jeg sys det passer så godt til en lille pige og det i et hele taget et den smukkeste farve , men derfor ELSKER jeg stadig chokolader og standarter og alle andre ildere for den sags skyld ? Men men har vel en yngling ? anyway så ku jeg jo ikk finde en pastel pige og da jeg kun har en ilder og mest af alt bare vil ha hun får lidt selvskab så begyndte jeg at lede efter nogle andre farver ? hos dig maria og hb ferret , jeg spurgte lidt til farver og sind og vi snakkede om at jeg kunne komme og se dem ( ikke komme og købe dem). Nu ved jeg godt at i har over 10 ildere , men nu har jeg en kæreste der desværre ikk har lyst til at ha så mange rendene i vores lille lejlighed ( og pladsen absolut heller ikk ville være optimal til det ). Så har respekteret hans beslutning om at jeg max ska ha 3 . Så i ska jo nok få jeres ynglings farver, men jeg har kun 2 chance.. Og 2000 er mange penge for mig som er på su så hvis jeg bare ville ha en hvilken som helts ilder så havde jeg da bare købt en af dem på dba til 500-1000 kr. Men hos jer avlere bealer man får først og fremmst en sund ilder men da oss for at man har valgt den man faldr for som lille bitte hvalp og fulgt indtil den kom hjem ?
Er det ike normalt at man kigger på nogl forskellige før man bestemmer sig ? Jeg ved hvertfald ikk hva i er "hmmmm" over?
Siden hvornår har vi haft 10 ildere?
Det vil jeg da gerne høre lidt mere om.

Cirka

Undskyld hvem er du nu? ville du oss gerne lige være med ?
Sorry my bad , jeg aner ikke hvor mange ildere hun har.. Jeg så bare en del og mixer jer måske med maria .. Og så troede jeg ikk det ville træde nogle over tæerne ..
Dt var nu heller ikk tallet der var budskabet med den sætning ..


Cirka

Cibatuchsi : Jeg tror ikk derer så meget mere at sige så , end at vi lader den ligge nu som du selv siger ..
Ingen sure miner herfra , tværtimod jeg sys stadig dine piger er sindsyg dejlige og kommer sikkert til at lure dem anyways ..

holmer

Citat fra: Cirka Dato 13. Juni 2010, kl. 21:49
Undskyld hvem er du nu? ville du oss gerne lige være med ?
Sorry my bad , jeg aner ikke hvor mange ildere hun har.. Jeg så bare en del og mixer jer måske med maria .. Og så troede jeg ikk det ville træde nogle over tæerne ..
Dt var nu heller ikk tallet der var budskabet med den sætning ..


Hvis du kigger på min signatur, så kan du se hvem jeg er. Hehe.

Hverken vi, eller maria har 10 ildere. Lige pt har hun 3, og vi har 5.

Cirka

Det gjorde jeg ikk lige .. Men jeg er oss ligeglad , hvoror skal du pludselig blande dig ?
Jeg ved ikk hvorfor jeg skrev 10 okay , pointen var at jeg skulle overveje det rigtig meget ..
Hvorfor genere det dig ? Nu flere nu bedre ? Måske sys jeg din kone virkede som en der hade rigtig meget intteresse og erfaring .. jeg ved det ikk .. Det var som sagt ikke pionet ..

cibatuchsi

Citat fra: Cirka Dato 13. Juni 2010, kl. 22:01
Det gjorde jeg ikk lige .. Men jeg er oss ligeglad , hvoror skal du pludselig blande dig ?
Jeg ved ikk hvorfor jeg skrev 10 okay , pointen var at jeg skulle overveje det rigtig meget ..
Hvorfor genere det dig ? Nu flere nu bedre ? Måske sys jeg din kone virkede som en der hade rigtig meget intteresse og erfaring .. jeg ved det ikk .. Det var som sagt ikke pionet ..
nu spørg jeg lige dumt hvad mener du med: nu flere nu bedre??

holmer

Om jeg ikk kan være ligeglad? Ej hvordan kan du tro det, når vi er sammen om det. Men fair nok. Det var ikk pointen med hvor mange dyr vi havde.

Cirka

Citat fra: holmer Dato 13. Juni 2010, kl. 22:04
Om jeg ikk kan være ligeglad? Ej hvordan kan du tro det, når vi er sammen om det. Men fair nok. Det var ikk pointen med hvor mange dyr vi havde.
ja i er mand og kone og har et opdræt sammen ? Det beyder da ikk du skal blande dig og slet ikk for at lave mere rav i den når du kan se vi begge ikke gider diskutere mere ?
Nu gider jeg virkelig ikk mere , det er her sku  kun for at hakke ..
Over and out !!

cibatuchsi

Citat fra: Cirka Dato 13. Juni 2010, kl. 22:08
Citat fra: holmer Dato 13. Juni 2010, kl. 22:04
Om jeg ikk kan være ligeglad? Ej hvordan kan du tro det, når vi er sammen om det. Men fair nok. Det var ikk pointen med hvor mange dyr vi havde.
ja i er mand og kone og har et opdræt sammen ? Det beyder da ikk du skal blande dig og slet ikk for at lave mere rav i den når du kan se vi begge ikke gider diskutere mere ?
Nu gider jeg virkelig ikk mere , det er her sku  kun for at hakke ..
Over and out !!
ej nu må du altså lige stoppe. han spørg om en ting du har skrevet.  tror altså du vil ha folk skal hakke på dig, men det gør vi altså ikke. men det er da klart folk skriver hvis der er noget de studser over.

holmer

#41
Citat fra: Cirka Dato 13. Juni 2010, kl. 22:08
Citat fra: holmer Dato 13. Juni 2010, kl. 22:04
Om jeg ikk kan være ligeglad? Ej hvordan kan du tro det, når vi er sammen om det. Men fair nok. Det var ikk pointen med hvor mange dyr vi havde.
ja i er mand og kone og har et opdræt sammen ? Det beyder da ikk du skal blande dig og slet ikk for at lave mere rav i den når du kan se vi begge ikke gider diskutere mere ?
Nu gider jeg virkelig ikk mere , det er her sku  kun for at hakke ..
Over and out !!

Jeg spurgte hvor du havde det antal dyr, du skrev vi havde. Og ikk andet. Jeg var bare nysgerrig.
Og jeg laver ikk rav i den ved at spørge om det. Men hvis du tar det som negativt, så må du om det. ;-)
Og jeg blander mig når det har noget med vores dyr/opdræt at gøre.

Cirka

Nu flere ILDERE nu bedre ? Troede du jeg mente nu flere til at hakke eller hvad ? Jeg ku ikk være mere ligeglad hvis hele din familie så oss lige "studsede" over noget jeg havde skrevet til dig . Jeg vil ikk hakkes på, jeg er bare så dum jeg ikkka la vær med at prøve at få jer til at fatte hva min mening vej , men det kan jeg vist godt skyde en hvid pil efter ..
Så ska vi sige ligger den her eller hvad ?

Cirka

Citat fra: Cirka Dato 13. Juni 2010, kl. 22:20
Nu flere ILDERE nu bedre ? Troede du jeg mente nu flere til at hakke eller hvad ? Jeg ku ikk være mere ligeglad hvis hele din familie så oss lige "studsede" over noget jeg havde skrevet til dig . Jeg vil ikk hakkes på, jeg er bare så dum jeg ikkka la vær med at prøve at få jer til at fatte hva min mening vej , men det kan jeg vist godt skyde en hvid pil efter ..
Så ska vi sige ligger den her eller hvad ?
Så det sjovt jeg aldrig har hørt om eller fra dig før ..

cibatuchsi

nej forstod bare ikk hvad du skrev. men undskyld mig hvis du ikk vl ha folk hakker efter dig kunne det være du skulle prøve at læse hvad vi skriver til dig.  den eneste der hakker og opfatter tingene negativt er dig selv. 
Jeg fatter godt hvad du skriver men det er vist mere dig der ikk fatter hvad vi andre skriver til dig.
men kan du sove godt.