Nyheder:

Velkommen til Ferretopia!
Ris, ros, forslag og hjælp til Ferretopia foregår i Feedback.

Hovedmenu

Pastel hvalp ?

Startet af Cirka, 12. Juni 2010, kl. 14:10

holmer

Citat fra: Cirka Dato 13. Juni 2010, kl. 22:23
Citat fra: Cirka Dato 13. Juni 2010, kl. 22:20
Nu flere ILDERE nu bedre ? Troede du jeg mente nu flere til at hakke eller hvad ? Jeg ku ikk være mere ligeglad hvis hele din familie så oss lige "studsede" over noget jeg havde skrevet til dig . Jeg vil ikk hakkes på, jeg er bare så dum jeg ikkka la vær med at prøve at få jer til at fatte hva min mening vej , men det kan jeg vist godt skyde en hvid pil efter ..
Så ska vi sige ligger den her eller hvad ?
Så det sjovt jeg aldrig har hørt om eller fra dig før ..
Kan ikk gøre for du ikk har hørt om mig før. :-p
Men nu ved du hvem jeg er. :-)

Cirka

Jeg tror bare jeg er den enste der ikk pakker mine ord ind i vat ..

Og jaa ja det er godt med dig Don olsen ..

Nu mener jeg sku at et her er det sidste fra mig !!

cibatuchsi

Citat fra: Cirka Dato 13. Juni 2010, kl. 22:37
Jeg tror bare jeg er den enste der ikk pakker mine ord ind i vat ..

Og jaa ja det er godt med dig Don olsen ..

Nu mener jeg sku at et her er det sidste fra mig !!
vi pakker skam heller ikk vores ord ind i vat men vi behøver ikk rende rundt og være provokerende overfor anden fordi de svare pænt tilbage når man selv ikk kan det.

holmer

Citat fra: Cirka Dato 13. Juni 2010, kl. 22:37
Jeg tror bare jeg er den enste der ikk pakker mine ord ind i vat ..

Og jaa ja det er godt med dig Don olsen ..

Nu mener jeg sku at et her er det sidste fra mig !!
Jeg snakker pænt... Hakker ikk på nogen.
Men hva fanden ligner det der. Det kommer du ikke langt med.
Godnat sov godt. :-)

FerretParadise

Hva er dette for en børnehave?
Hold da helt op en tråd....
Ann Hillerslev.

Anne

Citat fra: FerretParadise Dato 14. Juni 2010, kl. 00:09
Hva er dette for en børnehave?
Hold da helt op en tråd....

agreed


Black Diamond

Citat fra: Cirka Dato 13. Juni 2010, kl. 18:52
Black diamond : Nej hvis du lige kigger på din mail så har jeg oss skrevet en lang mail til dig flere timer før du lagde det her indslag ind .. Du var den første jeg skrev til..
Og jeg har jo skrvet  til dig op til flere gange at det IKKE var sikkert da jeg stadig kiggede på aner oss?
Du plejer da ellers at være flittig til at tjekke din mail og oss svare , men det fik jeg heller ikk noget af , hvordan kan det egentlig være når nu vi har skrevet sammen de uger ? Du er da vel ikk ss sur ligesom din venninde ?

Og til jer andre mange tak :D Jeg er oss super glad:)

Starshine ferret tak for din pointering, men jeg kan desværre ikke helt forstå den nederste sætning ? :)dumme mig , jeg er virkelig dårlig til sprog :) Men det var måske oss mere til hb ferret ?

Hej Sisse. Jamen jeg er ked af jeg ikke så din mail inden jeg sendte den her. Det er en rigtig sød pastel du får der.
Og jeg syndes heller ikke der er nogen grund til at sidde og hakke på Daisy eller Steffen. Jeg syndes ikke jeg har mange dyr. Jeg har 3 voksne og 5 hvalpe lige pt..
Vi kan vel blive enige alle sammen om at du har fundet din drømme ilder og det er dejligt for dig.
Du har skrevet dig på mange hvalpe i år. Måske som du siger ikke reseveret. Du reseverede en her fra Aysiha. Du vælger hende fra igen da jeg siger hun ikke bliver pastel, men kommer tilbage og høre på Anilla nogle dage efter. Du har også en aftale med Daisy. Du har aftalt tider med os om at komme som vi regner med. samtidig med at vi høre om alle de andre hvalpe du også har snakket om. Du skriver flere gang til mig at du er besværlig, men det syndes jeg ikke du er.. Bestemt ikke, vi skal havde lov at vælge den ilder vi drømmer om når vi skal havde en. Sådan har vi det alle sammen.
Jeg er ikke vred over det, bare forvirret fordi jeg ikke ved hvad jeg skal regne med. Ikke noget andet.
Men du fik din pastel pige og det er jo dejligt. Og skal vi så ikke ende den her tråd med det??

SilverDragon

Jeg vil for det første sige tillykke omkring din erhvervede pastel pige. Hun er bare for dejlig.
Til cibatuchsi, jeg syntes ikke man kan tillade sig at fortælle om hvad der er blevet skrevet i pb, det er jo derfor det hedder privat besked.
Men der ud over syntes jeg det er en underlig måde at byde en ny ilder ejer velkommen her på ferretopia, og i det hele taget i ilderverdenen.
Kan godt forstå hvis der er nogle der bakker ud.. sikke en børnehave, det bliver jeg nødt til at give FerretParadise ret i.

cibatuchsi

Citat fra: SilverDragon Dato 14. Juni 2010, kl. 08:12
Jeg vil for det første sige tillykke omkring din erhvervede pastel pige. Hun er bare for dejlig.
Til cibatuchsi, jeg syntes ikke man kan tillade sig at fortælle om hvad der er blevet skrevet i pb, det er jo derfor det hedder privat besked.
Men der ud over syntes jeg det er en underlig måde at byde en ny ilder ejer velkommen her på ferretopia, og i det hele taget i ilderverdenen.
Kan godt forstå hvis der er nogle der bakker ud.. sikke en børnehave, det bliver jeg nødt til at give FerretParadise ret i.
nu vil jeg da gerne vide hvor jeg ordret fortælle hvad der er blevet skrevet i de¨beskeder der er sendt imellem os?? jeg er ikk den der nævner andres navne osv.
men sådan ser vi jo forskelligt på det.
ha en god dag alle

Cirka

Det eneste jeg ville frem med var at i som avlere burde være forberedt på at folk gerne vil kigge lidt rundt inden de vælger og jeg sys ikk at det er for meget at ha øje på 3 i en periode på flere uger når det gæder et dyr man ska ha resten af dets liv.. Igår blev jeg bare så træt jeg ikk ku ta det seriøst mere , oss fordi du burde ha foerstået mig by now..
Men ja sikke en børnehave vi fik lavet der .. jeg skal nok love jeg aldrig kigger på jer 2's ildere igen uden at være sikker på jeg er sikkert på at jeg vil ha ligepræsic jeres uden at ane noget om dem .. Tør sku ikk engang kigge på den chokolade mand som jeg så gerne ville ha fra dig næste år som vi oss snakkede om maria.. men der ska jo nok være andre ..
Oh ja sikke en børnehave, jeg er da oss enig .. jeg kan bare ikk lade vær med at forsvare mig selv , thats me :)
Men som sagt så gider jeg heller ikke mere ..

Men tak for "tillykkerne" :D jeg er super glad for mit valg og ka slet ikk vente til jeg ka hente hende :)
I ska oss nok få flere billeder af se når jeg får nogle:)
Hun skal forresten hedder Gaia , nogle indevendinger omkring det navn ? :D



cibatuchsi


Gaia er et pænt navn der ligger godt i munden. og så ser Gaia og Cirka godt ud sammen

Cirka

Tak Cibatucshi  :) Jeg sys oss det passer rigtig fint sammen :)

cibatuchsi

#57
 ;)

mette11

CitatNu flere ILDERE nu bedre ?
Tror du mener "jo flere jo bedre". Nu angiver at der er tale om et tidsperspektiv og det skaber unægteligt lidt forvirring...og forvirring er der vist nok af i denne sag!!

Cirka

Jamen det var da godt du lige ku spotte det så .. Sjovt det var det du faandt mest forvirrende.. men dt var da fint..