Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

Første gangs køber

Startet af Sisser, 12. September 2010, kl. 16:47

Sisser


Tusind tak alle :)

Kitt: En du har til salg? ;)
Mange båt båt fra
Sindragosa, Sisser & Karsten

Sisser


Uh, har lige fået et dejligt brev.. Får en del flere penge til d. 1. end jeg havde regnet med.. Over dobbelt så meget, så har faktisk råd til, at købe ilder allerede nu..

Nogen der kender nogle opdrættere der har nogle "left overs" ? Silver/hvid eller Pastel.. Eller evt. sort...
Mange båt båt fra
Sindragosa, Sisser & Karsten

Amazing Ferret

Bawa herinde fra har meget mørke vildtfarvede til salg....de er fra midt maj  :) Hun bor i Århus

tzari

http://ferretopia.eu/index.php?topic=4187.0 jeg har den her søde pige tilbage. farven passer ikke men hun et begyndervenlig og rigtig dygtig til at lære tricks. kan allerede rulle og drej  :fnis: har faktisk 2 af hendes familie medlemmer i randers  :)
MVH Vivian@Phoenix ilder opdræt:
Avl: Dk Phoenix´s Golden New dawn, Blue Hour at Tiffany Kæl: Dk Phoenix´s Birdie(2007 avl). Katte:Filur,Valkyrie og Lykken Curly Ronja og Lykken Peer Gynt.
info side http://www.phoenix-ferret.info opdræt side www.phoenix-ferret.dk
Disclamer: Ovenstående indlæg er udtryk for min personlige mening, og der tages forbehold for, at indholdet kan virke stødende på enkeltpersoner

Cille

Kan jo som Amazing ferret sige at bawa har nogen meget mørke hvalpe tilbage..og de er så pragtfulde af sind, og meget store :D
http://www.rainbow-ferrets.dk/index.html 
Derudover så har Evergreen et par stykker tilbage(muligvis har hun også nogen voksne)... der er der pastel og albino imellem... og tror faktisk der er en silver også
http://www.evergreenilder.dk/

skriv og spørg dem om nye billeder...De har begge haft lidt travlt og ikke opdateret
(evergreen kan du bare finde nr på hp og ringe til hende)

Sisser


Mange tak - Kigger lige på det ;)

Og Tzari: Hun ser også rigtig dejlig ud, men Odense er et godt stykke væk, så vil hellere se om jeg kan finde en tæt på, i de farver. Men håber du finder et godt sted til hende :)
Mange båt båt fra
Sindragosa, Sisser & Karsten

dejligste

Citat fra: Anne Dato 13. September 2010, kl. 12:57
hejsa, du er også velkommen i Aalborg hos mig. Vores lejlighed er godt nok et stort bygge og flytterod, men ildernes rum er færdigt

Ihh hvor er dine ildere heldige, de har et helt værelse for dem selv.. :D
Hvem der dog bare var ilder hos dig..  :P

Dexter, Jack, Bailey og Holly  

Fnug savnet og elsket <3

KittAnderson

nej for søren.
Min lille venustrus er ikke til salg :D Han er da min lille baaaaby :)
At diskutere med idioter, er ligeså meningsløst som, at ville puste lyset ud i en el-pære.

Sisser

Haha tænkte jeg nok ;) Men derfor kan det godt være jeg gerne vil se ham alligevel :D
Mange båt båt fra
Sindragosa, Sisser & Karsten

Anne

Citat fra: dejligste Dato 13. September 2010, kl. 21:40
Citat fra: Anne Dato 13. September 2010, kl. 12:57
hejsa, du er også velkommen i Aalborg hos mig. Vores lejlighed er godt nok et stort bygge og flytterod, men ildernes rum er færdigt

Ihh hvor er dine ildere heldige, de har et helt værelse for dem selv.. :D
Hvem der dog bare var ilder hos dig..  :P

Tak :)
jamen jeg tror også de er godt tilfredse. Det bliver lidt kedeligt for dem til resten af lejlighedener færdig, for så kan de kun være i dres lille rum (godt 10 m2) når vi er i aalborg, men forhåbentligt er resten snart færdigt så de kan få lov at rende i hele lejligheden når vi er hjemme :)

Robert

Citat fra: Sisser Dato 12. September 2010, kl. 16:47
Hej alle

Som i kan se i overskriften er jeg første gangs køber af en ilder.

Jeg skal nok først have den til december, men er allerede nu begyndt at lede, da jeg selvfølgelig gerne vil have den helt rigtige.

Jeg leder efter en silver/hvid (Ikke albino) eller pastel.

Nogen der kender en opdrætter der evt. planlægger et kuld til nov/dec hvor det kunne tænkes der var en silver eller pastel?

Vil også have købt bur nu, så hvis nogen har et til salg, må de også meget gerne smide et billed og en pris herind..

Har også lige et spørgsmål.. Som sagt har jeg ikke haft ildere før. Jeg har i forvejen en kastereret hankat - 2 år gammel - venlig af sind, tror i han ville kunne finde ud af det med en ilder? Har hørt, at de skulle kunne gå fint sammen, men vil lige høre om der er nogen der har prøvet det?

På forhånd tak :)

Jeg tør ikke sige for meget om hvordan din kat vil reager på en ilder. Men de gange jeg har været ude og gå tur har de katte jeg har støt ind i været meget nysgerrig men de har ikke ture at komme tæt på og hvis Buster har løbet hen i mod dem har de stukke af. Har kun oplevet en kat hvor de snussede til hinanden. holder dog øje med om katten har tænkt sig at rive ham med klørerne men det er ikke noget jeg har oplevet endnu.

Men spørg heller nogen der har mere kendskab til det. Nu siger jeg jo bare hvad jeg har oplevet :)

ilderhjemmet

vi har udover vores 7 ildere også 4 katte (3 tøser i alderen 6 år til 10 år) og en gammel hankat på 14 år, alle er neutraliseret.

Vi har kun de bedste erfaringer med dem, da de stort set taler samme sprog.

Herhjemme leger de sammen, de kan dog også være meget sure og gale på hinanden, hvæsen, tykke haler, poter der slår ud efter ilderen samt ilderen løber mod katten og bider i hale og poter. Men alt i alt går det helt fint
Kh Gitte og Skipper -  BÅT BÅT fra  Freja, Quark, Chanell, Filine, Rasmus,Diva, Hanibal og Zorro

Nanok, Bandit (plejeilder), Lucky (plejeilder), Plato (lillefis), Duvell (Dyvle) Frits og Jørgen elsket og savnet