Nyheder:

Tip! Du kan linke til en anden bruger ved at skrive

[user]Brugernavn[/user]

Hovedmenu

Hvalp sælges (ikke alligevel?)

Startet af MCi2, 14. September 2010, kl. 16:17

MCi2

Har en hun der skal sælges.
Hvalp!
Og meget lille af en hvalp .. Hun er skøn og pastel :]
[besked=Malene]Tråd delt fra ILDER/jeg søger en ilder.[/besked]

gosia

Mange tak men nej tak. Vi har købt en flot panda ilder som lige er blevet 4måneder:D

AlisVolatPropiis

Citat fra: MCi2 Dato 14. September 2010, kl. 16:17
Har en hun der skal sælges.
Hvalp!
Og meget lille af en hvalp .. Hun er skøn og pastel :]

Eh hvorfor skal hun sælges??? når i nu leder ret så entuiastiske efter flere??

Kuromi

Citat fra: MCi2 Dato 14. September 2010, kl. 16:17
Har en hun der skal sælges.
Hvalp!
Og meget lille af en hvalp .. Hun er skøn og pastel :]

Undskyld mig Maria, men HVORFOR prøver du at anskaffe dig flere ildere nu, når det ikke engang er en måned siden du skrev at du ikke have råd til at have to mere..?!

MCi2

Citat fra: Kuromi Dato 15. September 2010, kl. 00:12
Citat fra: MCi2 Dato 14. September 2010, kl. 16:17
Har en hun der skal sælges.
Hvalp!
Og meget lille af en hvalp .. Hun er skøn og pastel :]

Undskyld mig Maria, men HVORFOR prøver du at anskaffe dig flere ildere nu, når det ikke engang er en måned siden du skrev at du ikke have råd til at have to mere..?!

Vi havde fået nogle forkerte oplysninger omkring vores hun.
Vi har sagtens råd til hende!
Bare ikke at gøre hende steril. MEN! Vi fik så en billigere pris på at gøre hende steril gennem nogle vi kender og deres dyrlæge.
Så nu har vi råd.
Men vi ville gerne have 2 standarter.
Hende her er en længere historie hvor hun lige skulle reddes fra.. jaa.. alt ondt. Det svært at forklare Stina :] Sælger hende og anskaffer os en ny..

+ vi kan ikke have hende/ har råd til hende er pga. mine hunde. Det vil sige vi skal ombygge vores hjem for at begge kan være der.
Mine hunde kan godt lide Jørgen, men ikke hende. Det er faktisk største grunden til at vi skal af med hende  :'(
Vi er nødt til at finde en som hundene også kan lide, desværre.
Jeg er ellers rigtig glad for hende.

rikki

MCi2:
Ska ni sälja illern ni har och skaffa en annan istället?
Det finns ingenting som säger att hunden går ihop med nästa iller.
Ska ni sälja den också då?
Förstår faktiskt inte riktigt.
Ulrika: Snuffe, Oliver, Nalle, Molly, Guinevere, Alma, Alea, Misool, Freddie, Molle och Tango
http://sites.google.com/site/chillzoneschinchillor/
http://molly2010.chill-zones.se/#home

MCi2

Citat fra: AlisVolatPropiis Dato 14. September 2010, kl. 23:34
Citat fra: MCi2 Dato 14. September 2010, kl. 16:17
Har en hun der skal sælges.
Hvalp!
Og meget lille af en hvalp .. Hun er skøn og pastel :]

Eh hvorfor skal hun sælges??? når i nu leder ret så entuiastiske efter flere??

Har svaret på indlæget fra Stina. Kuromi eller sådan noget :]  Der står hele grunden til det.
Men kort sagt: jeg har 2 chihuahua. Som overhoved ikke bryder sig om hende. Men de elsker Jørgen og nogle andre.
Åbenbart kan de ikke lide ''lyse'' fritter har jeg så også fundet ud af senere hen. Så skal anskaffe mig en standart som hundene også kan lide, så vi alle kan være i samme rum.  :( Hvilket jeg overhoved ikke er glad for.

Amazing Ferret

#7
Hold da op en gang sludder du kom med der

Hvis i ikke har råd til at få hende snittet, hvad pokker gør i så når i får en anden? Det giver da slet ingen mening.

Man kan ikke bare smide dyrene ud fordi de har den "forkerte" farve....

Den med dine hunde ikke kan lide lyse ildere skal skal du altså længere ud på landet med

MCi2

Citat fra: rikki Dato 15. September 2010, kl. 00:22
MCi2:
Ska ni sälja illern ni har och skaffa en annan istället?
Det finns ingenting som säger att hunden går ihop med nästa iller.
Ska ni sälja den också då?
Förstår faktiskt inte riktigt.

Nej, overhoved ikke!

Det kun hende her vi er nødt til at sælge pga. hundene.
Vi ønsker os en standart fritte istedet.

Det står også nedenunder :(

PiaLyng

Hvorfor købte i så ikke en standard istedet for hende?
Og hvad vil i gøre hvis jeres hund ligepludselig skifter mode og ELSKER lyse ildere og ikke standarder?


MCi2

Citat fra: Amazing Ferret Dato 15. September 2010, kl. 00:23
Hold da op en gang sludder du kom med der

Hvis i ikke har råd til at få hende snittet, hvad pokker gør i så når i får en anden? Det giver da slet ingen mening.

Man kan ikke bare smide dyrene ud fordi de har den "forkerte" farve....

Den med dine hunde ikke kan lide lyse ildere skal skal du altså længere ud på landet med

Det er ikke fordi hun bare skal smides ud.
Vi fandt jo pengene til snittet.

Og jo, hundene kan ikke lide det. Desværre. Du kommer bare og ser dem reagere på det. 2 tæppetissere der ikke er de mest barske i hele verden har også set sig sur på udlændinge. Hund med fordomme.

MCi2

Citat fra: PiaLyng Dato 15. September 2010, kl. 00:27
Hvorfor købte i så ikke en standard istedet for hende?
Og hvad vil i gøre hvis jeres hund ligepludselig skifter mode og ELSKER lyse ildere og ikke standarder?

Det ved jeg de ikke gør. Men så det sku synd for hunden bare. Ærgeligt! Så må de bare være bange. Jeg ændre det en gang, og det er kun den ene.
Og vi havde købt en standart fra starten hvis vi havde vidst det. Men man kan jo kun sidde og være bagklog nu.

Amazing Ferret

Så det var det jeg skulle have gjort da jeg havde hund!!! Sælge dem hun ikke kunne lide og så købe nogen nye og håbe på hun ville elske dem :S :S


Kuromi

Citat fra: MCi2 Dato 15. September 2010, kl. 00:19
Citat fra: Kuromi Dato 15. September 2010, kl. 00:12
Citat fra: MCi2 Dato 14. September 2010, kl. 16:17
Har en hun der skal sælges.
Hvalp!
Og meget lille af en hvalp .. Hun er skøn og pastel :]

Undskyld mig Maria, men HVORFOR prøver du at anskaffe dig flere ildere nu, når det ikke engang er en måned siden du skrev at du ikke have råd til at have to mere..?!

Vi havde fået nogle forkerte oplysninger omkring vores hun.
Vi har sagtens råd til hende!
Bare ikke at gøre hende steril. MEN! Vi fik så en billigere pris på at gøre hende steril gennem nogle vi kender og deres dyrlæge.
Så nu har vi råd.
Men vi ville gerne have 2 standarter.
Hende her er en længere historie hvor hun lige skulle reddes fra.. jaa.. alt ondt. Det svært at forklare Stina :] Sælger hende og anskaffer os en ny..

+ vi kan ikke have hende/ har råd til hende er pga. mine hunde. Det vil sige vi skal ombygge vores hjem for at begge kan være der.
Mine hunde kan godt lide Jørgen, men ikke hende. Det er faktisk største grunden til at vi skal af med hende  :'(
Vi er nødt til at finde en som hundene også kan lide, desværre.
Jeg er ellers rigtig glad for hende.

Arhh, det er vidst ikke HELT det du skrev til mig, da jeg tilbød at hente hende og give hende et godt hjem.

Og hvad så hvis dine hunde ikke kan lide den nye du anskaffer dig, selvom den er standard? Du må da kunne forstå at folk herinde forholder sig lidt skeptisk til det du siger, det lyder fuldstændig absurd at sælge en ilder for at anskaffe sig en ny på den måde, og så komme med sådan nogen grunde til det.

PiaLyng

Så behold sq da den tøs i har nu.
Og tænk DEN tanke du lige skrev.. "synd for hunden.. ÆRGELIGT! Så må de være bange."..

Min gamle ilder kunne bestemt ikke li min ene hund, MEN elskede den anden højre end andre ildere..
Dog smed jeg ikke bare den ud som min ilder ikke kunne li..