Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

Rami sælges...

Startet af Agger, 23. September 2010, kl. 18:30

Agger

Det er med tungt hjerte jeg har måtte konstatere at finde en plejefamilie til ham, til mine graviditets morgenkvalmer, osv. er gået over ikke er til hans, men mit eget bedste..
Derfor har jeg nu valgt at sætte ham til salg.

Rami er 11 uger gammel d. 25/9-2010. Har haft ham siden han var 9 uger..
Han er bide- og bakketrænet, men kan stadig have uheld og nappe lidt, men han bider aldrig hårdt.
Han er ikke vaccineret. - Så det skal gøres :)

Udover det er han en alletiders lille ilder, og jeg ville ønske jeg kunne beholde ham, men ved der findes et bedre hjem til ham derude et sted, uden en hysterisk gravid teenager..

Med til ham følger der bur med kvittering, legetøj, godbidder, foder, bakke, kattegrus, madskåle, drikkeflaske, negleklippere, hængekøje, gåsele og halsbånd.

Prisen er 900 kr.
Sælges kun til godt blivende hjem.

AnneME


jean08

Har du spurgt opdrætter om personen vil have ham tilbage ..

Agger

Gud ja.. Prøver da lige og få fat i hende... Tror bare ikke hun svarer - efter jeg fik ham hjem, hørte jeg ikke mere fra hende, og hun "glemte" at sende kontrakt og alt det.. Men prøver det lige :)

Soelberg`s SUN ferret


Oy

ville også gerne se et billede =)

Agger

http://ferretopia.eu/index.php?topic=4221.0  <-- billeder her

Han er fra en der hedder Katja i Ringsted.. Kan slet ikke komme i kontakt med hende, og har ikke kunne det siden hun afleverede ham.

cibatuchsi

Citat fra: Agger Dato 25. September 2010, kl. 08:51
http://ferretopia.eu/index.php?topic=4221.0  <-- billeder her

Han er fra en der hedder Katja i Ringsted.. Kan slet ikke komme i kontakt med hende, og har ikke kunne det siden hun afleverede ham.

hun er da bruger herinde er hun ikk.?

Agger


PiaLyng

Jo hun er bruger herinde.. og jeg kan da se om jeg kan få kontakt til hende for dig?

cibatuchsi

Citat fra: Agger Dato 27. September 2010, kl. 23:19
Mener jeg Ikke nej.

katja strøh er bruger herinde og er fra ringsted. så går ud fra det er hende ;)
hun har ikk været online i en måned.

jeanice

Har lige fundet ud af hun har taget røven på mig derfor er jeg sur undskyld mit sprog hun har løjet og har bare tænkt på at tjene penge

katja

lille du, hved du hvad, som jeg sagde til dig var jeg midt i en skils misse, og vi kørte hele vejen ind og afleveret ham til dig, stamtavlen er sendt til dig , det blev den ugen efter vi afleveret ham til dig,

jeg har ikke været online i flere mdr, pga jeg ikke har haft en fast bolig og dermed ikke noget net, jeg har heller ikke en tlf før nu, da min tlf stod i min mands navn og den ville han ha tilbage, så det fik han,

ved ikke hvad det er for et sprog du tiltaler mig på, men kan da kun sige at hvis man anskaffer sig et dyr, og kun har det i 9 uger for der efter af sælge det, så burde man nok have overvejet det lidt mere inden køb

håber i det mindste at ny ejer er ansvarlig og  overvejet hvad det vil sige at have ilder

ny ejer kan kontakte mig for stamtavlen, såfrem du ikke længere kan finde den

lidt om ham

mor er standart ( trolletøsen)
mormor er standart
morfar er pastel

far er pastel ( hermand)
farmor er pastel
farfar er pastel

det var den korte version af stamtavlen, ny ejer af ham kan kontakte mig og få tilsendt en


skal lige sigen jeg ikke gider svare på hendes besked og tilsvining i tråden, da jeg ikke vil synke på sååå lavt  som hun er



andre relervante oplysninger og billeder af forældre søskende osv kan sendes til  evt ny ejer af ham

ejer af 7 dejlige trolde,

mette11

Det er altså helt normalt hvis en hvalp er bide- og bakketrænet at den glemmer det fuldkommen når den kommer i nyt hjem!! Det behøver ikke være forrige ejer der har løjet spor der...det er helt almindeligt at hvalpe skal starte forfra med opdragelsen når de skifter hjem!! Desuden er det normalt at de skal have det hele genopfrisket når de bliver teenagere! Så det er der ikke nogen grund til at dømme forrige ejer på!! For han kan have været 100% renlig og bidefri i det hjem og så reagere helt anderledes i nyt hjem!

Resten synes jeg i må tage privat! Det vil jeg ikke blande mig i!

jeanice

Hej Katja den besked var til hende jeg købte Rami af vil sige ikke opdrætter som er dig men pigen du solgte Rami til kan du sende mig dit nr så jeg kan få kontaktet dig mangler stamtavlen da hun ikke har givet mig den med