Nyheder:

Tip!Medlemslisten kan du søge efter brugere, ud fra navn, antal ildere osv.

Hovedmenu

Sødeste Ilder hvalp til salg

Startet af jeanice, 20. Oktober 2010, kl. 22:57

jeanice

HASTER AHSTER HASTER Hej har en han ilder hvalp til salg han er vaccineret han er 16uger gammel han sælges med hans ting 1800kr. Da jeg ikke har tid til ham søger jeg hurtigt et hjem til ham vi er fra København. Han er rigtig sød og legesyg flere spørgsmål er i velkommen til at kontakte mig på 28 11 83 34

lille_jill

Det ville nok være godt med nogen billeder

cibatuchsi

en ide ville også være at fortælle hvilken farve han har, hvor han er fra og om der er kontrakt/stamtavle på ham.
og så billeder som jill skriver ;)

A_M_T >Team Unique Ferrets<

og måske prisen ikke er så afgørende hvis det haster så meget.

jean08



katja

hvis det ikke var for jeg lige er flyttet, og ikke er kommet på plads endu samt har fundet ud at om økonomien holder, havde jeg købt ham tilbage,

da jeg jo er avler af ham, men desvære er jeg midt i en skils misse, og har måtte udstationere mine dejlige ildere, hos nogle dejlige mennesker indtil jeg er kommet på plads

som jeg skrev i en anden tråd, s giver jeg gerne info om ham, hans søskende, forældre osv, der er tavle på ham,

de var 7 unger fra starten men 2 klaret det ikke de faldt fra inden for de første på dage,

de 5 der klaret det var 4 drenge og 1 pige, 4 pastel og så 1 standart

begge forældre er skønne og det samme er bedste forældrene

hermand og trolletøsen som hans forældre hedder var bedde lige fyldt 2 da ungerne kom til verden

forældrene er købt hos 2 forskellige  private avlere i jylland, og er begge født i juni 08 mor den 28 far den 31 juni


begge hermands forældre var pastel

trolletøsens forældre var en pastel og 1 standart


mere info gives gerne til evt køber,

ejer af 7 dejlige trolde,

jeanice

det er jo forståeligt nok Katja  :) men mon ikke der er nogen der falder for ham? han er nemlig dejlig sød hvalp :) og har flere gode år forand sig hvis der var nogen der er interesseret i ham så kontakt mig venligst på E-mail jeanice1986@hotmail.com og skriv jeres nummber så ringer jeg jer op  :)

MVH

Jeanice

Julie

[besked=Brugernavn]Tråden er ryddet. Hold tonen. At kalde andre for kællinger giver ikke credit[/besked]

katja74

NØJ han er sød   ;)

Men har jeg ik penge til ham...  for har brugt mine sparer penge på nye burer og løbegård.
Anton, Silas, Emil & Sylvester
Stjerner på himlen R.I.P. ... Tøzen & Carlos

jeanice

Ja han er nemlig sød men ihh altså :) men forståeligt nok :) håber der nogen der falder for den lille trold :)

Eliza

Må jeg spørge hvorfor du skal af med ham så hurtigt igen?
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

jeanice


jean08

Hvis du vil sælge må du jo også fortælle om hvorfor når der er nogle der spørger, ellers kan man jo tro han fejlede et eller andet fx.

cibatuchsi