Nyheder:

Velkommen til Ferretopia!
Ris, ros, forslag og hjælp til Ferretopia foregår i Feedback.

Hovedmenu

Sødeste Ilder hvalp til salg

Startet af jeanice, 20. Oktober 2010, kl. 22:57

Eliza

Citat fra: jean08 Dato 24. Oktober 2010, kl. 15:31
Hvis du vil sælge må du jo også fortælle om hvorfor når der er nogle der spørger, ellers kan man jo tro han fejlede et eller andet fx.

Ja min første tanke var faktisk hvad der var galt med ham..
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

Amazing Ferret

Hun skrev i en anden tråd at det var fordi hun ikke havde tid til ham

Line

Jeg troede det var fordi han "ikke var bide og bakketrænet" ??

jeanice

Som om hun vil købe ham det tror jeg ikke på okay og til resten af jer herinde få jer et liv mand i er sååå lang ude hej hej har ikke brug for jeres hjlp i er bare hovedpine mand har fundet et godt hjem til ham få jer et liv mand

cibatuchsi

Citat fra: jeanice Dato 24. Oktober 2010, kl. 18:30
Som om hun vil købe ham det tror jeg ikke på okay og til resten af jer herinde få jer et liv mand i er sååå lang ude hej hej har ikke brug for jeres hjlp i er bare hovedpine mand har fundet et godt hjem til ham få jer et liv mand
øhhhhh   hva med at skrive pænt. der er da ingen der skriver skældsord til dig.

Stephanie

Citat fra: jeanice Dato 24. Oktober 2010, kl. 18:30
Som om hun vil købe ham det tror jeg ikke på okay og til resten af jer herinde få jer et liv mand i er sååå lang ude hej hej har ikke brug for jeres hjlp i er bare hovedpine mand har fundet et godt hjem til ham få jer et liv mand

Så håber jeg at du i det mindste har været voksen og ansvarlig nok til at sørge for at det er et hjem hvor man ved hvad man går ind til så han ikke IGEN skal skifte hjem pga ejeres uduelighed og ansvarlighed.

Jeg tror nu nok at de fleste herinde har et liv, og et liv de er ganske tilfredse med. Men de reagerer jo naturligt nok ved at man køber et dyr bare fordi det lyder spændende/ser sødt ud osv osv uden overhovedet at have læst det mindste om dyret. Og man behøver bestemt ikke læse meget om en ilder før der fremgår et klart billede af at de kræver bakke- og bidetræning, samt tid da de skal have flere timers aktivering dagligt.

Men mon ikke noget af grunden til at du slår sådan ud efter folk på en yderst barnlig måde er at der er noget sandhed i de folk siger?

Men håber at du har lært noget til evt. fremtidig køb af dyr, og at Rami ikke har taget for meget skade af at blive kastet i nyt hjem igen.


Anne

Citat fra: cibatuchsi Dato 24. Oktober 2010, kl. 18:35
Citat fra: jeanice Dato 24. Oktober 2010, kl. 18:30
Som om hun vil købe ham det tror jeg ikke på okay og til resten af jer herinde få jer et liv mand i er sååå lang ude hej hej har ikke brug for jeres hjlp i er bare hovedpine mand har fundet et godt hjem til ham få jer et liv mand
øhhhhh   hva med at skrive pænt. der er da ingen der skriver skældsord til dig.


jeg tror ikke at "mand" går under betegnelsen skældsord :lol: