Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

Tre voksne hanildere på 2 år gives væk, to bure inklusiv.

Startet af DeKomm, 27. August 2012, kl. 17:25

DeKomm

Hej jeg har tre hanildere som jeg har haft meget glæde af i næsten 2 års tid. Jeg skal desværre af med dem da jeg bor i lejlighed og min overbo klager over lugten. Jeg har forsøgt alt men det lader ikke til at løse problemet, så nu må jeg af med dem. Jeg vil helst give dem væk til nogen der kan tage sig af dem og vil få lige så meget glæde af dem som jeg har haft.

Navn Fritz
køn neutraliseret han
Alder født 17/05-2010
Farve Albino
Delvis bidetrænet
Temperament kan godt lide at skræmme folk og leger ret hårdt med mennesker, han kan godt finde på at holde godt fast med sine tænder. Det er vigtigt at man sætter sig i respekt hos ham og lære ham hvem der bestemmer.

Navn Lenny
køn neutraliseret han
Alder født 17/05-2010
Farve Standard
Delvis bidetrænet
Temperament er ret legesyg men kan godt finde på at bide sig fat en gang imellem når han leger, generelt passer han sig selv og leger med sine brødre.

Navn Owen
køn neutraliseret han
Alder født 17/05-2010
Farve Standard
Delvis bidetrænet
Temperament er meget glad for mennesker og kan godt lege med børn. Kan godt finde på at nippe i ens armhule hvis man har ham oppe men meget blidt og forstår hvis man fjerner ham.

De har alle tre haft øremider men har fået dem fjernet hos en dyrelæge.

Der følger to bure med et to-etagers og et et-etage. De har ikke være adskilt, jeg bruger det mindre bur til når jeg skal rengøre det store.

Jeg vil gerne give dem væk, fordi at jeg gerne vil se dem få et godt hjem med nogen der kan give dem den kærlighed som jeg følger at de fortjener.

Med venlig hilsen Anders.

Barky

Øv hvor er jeg ked af det på dine vegne. Det lyder virkelig til at du elsker de basser.
Bla bla bla.... Hilsen Julia

HSS



AlisVolatPropiis

...husk at kigge dato inden du trækker alle gamle tråde op :)

NataschaJ

Madmor & slave af to totter ;)

CMS

Citat fra: NataschaJ Dato 28. Maj 2013, kl. 09:54
Har de fundet nye hjem ? :)

Det blev spurgt om det samme for 18 dage siden, men der er ikke kommet svar. Kig evt. lige tråden igennem, inden du poster ;)
Mange hilsner Christina