Nyheder:

Tip!Medlemslisten kan du søge efter brugere, ud fra navn, antal ildere osv.

Hovedmenu

Ejer søger Ilder

Startet af Danny-boy, 18. Februar 2013, kl. 19:45

Danny-boy

hej jeg har nu haft min lille Guld Glump Freja som snart er et år gammel og tænkte det måske var på tide at anskaffe sig sin Fritte når to
jeg leder Efter både han og hun ilder  fave er lige meget men helst Naturlige farvet eller mørk farvet :)  jeg har et stort bur nok til to da de
kommer ud næsten værdag når jeg altså ikke ligeskal rydde op XD eller et Andet sted hen ellers bliver de godt under holdt og får godt mad som en ilder
skal have : ) så  håber lidt på i kan Hjælpe mig søger både vosken og Valpe : )

KariN

Kommer de ikke ud hver dag??

Du er godt klar over at en ilder skal være ude af sit bur MINIMUM 4 timer om Dagen ikke? Ellers ender man med et understimuleret/deprimeret dyr, der ikke får opfyldt de basale behov som dyret nu engang har
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

Danny-boy

jamen svare også til det jeg har dem ude :)  i sær når jeg kommer hjem fra  uddannelse :)  og gå ture med dem ude for :) 

KariN

Okay du skriver bare at de kommer ud næsten hver dag, det var det der bekymrede mig. Men hvis de er ude som de skal hver dag så er det jo fint :)
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

Danny-boy

Søger altid for at mine dyr komemer i Første Rækker da jeg holder meget af dyr :  )
<3

Danny-boy

Skal lige siges jeg bor op at en skov :)  og går tit ture dere ned med min ilder : )