Nyheder:

Tip! Du kan linke til en anden bruger ved at skrive

[user]Brugernavn[/user]

Hovedmenu

To ildere gives væk

Startet af Stefan, 20. Juni 2013, kl. 19:12

Stefan

Hey, jeg har for ca 9 mdr siden anskaffet mig 2 han ildere, da jeg fik dem var de langt fra hånd tamme og var ret uregerlige..

Den dag idag er de meget søde stadig ikke lige så tamme som det kunne ønskes men det må jeg erkende nok kommer af at jeg ikke har haft den påkrævede erfaring,
og det viste sig også få dage efter jeg fik dem hjem at den ene er døv. (så støvsugere genere ham på ingen måde)
De er desværre glade for at nippe i tær..

Jeg har nu efter længere tids overvejelser besluttet mig for at jeg gerne vil af med dem, de fortjener langt bedre end det som jeg kan give dem og syntes det er synd for dem
at de ikke får den opmærksomhed som de har brug for.

Da jeg er meget glade for dem og kun vil dem det bedste har jeg valgt at give dem væk, dog kun til en person med erfaring og evt. et par legekammerater til dem.
De er begge kasteret og har fået ormekur i forbindelse med kasterationen.
De er vandt til at der er katte...
De bor ikke i bur men bor i magasinet i en sove sofa inde i stuen og går selv på bakken, vi har kun en som står ude på badeværelset og der er ingen problemer med mindre vi glemmer at holde døren åben.  :)

Den ene (Rufus) som er døv lys/pastel med sorte pletter
den anden (Loke) er standart grå hvid og sort med maske.
De er ca 1 år gamle og kuld brødre

Skulle du være interesseret høre jeg gerne fra dig...

Ilderne står i Holstebro og i kan kontakte mig via denne post

Mvh. Stefan

Barky

Udfra hvad du skriver her, så synes jeg faktisk at dine 2 drenge har et pragtfuldt liv med en ejer som elsker dem. Så hvis det er fordi at du er usikker på dig selv som ilderejer, så synes jeg ikke at det skal afholde dig fra at beholde dine ildere.

Det lyder virkelig som et skønt ilderliv! Og som om at du har fået dem trænet virkelig godt!
Bla bla bla.... Hilsen Julia

Stefan

#2
Hey det er jeg rigtig glad for at du syntes og jeg holder også meget af de to drenge selv om de godt kan være lidt stride. :)

men grunden til at jeg bliver nødt til at skaffe mig af med dem er at jeg skal begynde på universitetet til september og så kommer der til at være langt mindre tid til dem,
de skal ha et hjem hvor de kan få noget opmærksomhed og ikke bare mad og vand og lidt godbidder når tiden er til det.

Hvis man gerne vil have dem og har plads følger sofaen også med :D

Barky

Der er mange som studerer og har ildere samtidig. Bare at du har 2 ildere så har de noget og nogen at fordrive tiden med.

Naturligvis skal du ikke beholde dine ildere hvis du ikke vil. ;)
Jeg siger bare at det sagtens kan lade sig gøre hvis du vil. :D
Bla bla bla.... Hilsen Julia

Line

Jeg læser på uni og har ildere samtidig. Det fungerer fint. Ja, det er hårdt, og nej, jeg er ikke sammen med de andre hver gang lejligheden byder sig, men det kan altså godt lade sig gøre :)

SimoneMelikka


Stefan

Vi er fra Holstebro og flytter til aalborg om 3 uger...

Jeg har besluttet mig for at se om de ikke kan trives i den nye lejlighed selv om de ikke kan få deres elskede sofa med...
Så må vi se hvordan de tar det...

Jeg lader tråden stå en uge så folk lige kan se beslutningen og så sletter jeg den.

Mange tak for støtten fra både mig og drengene :)

CMS

Citat fra: Stefan Dato 25. Juni 2013, kl. 23:25
Vi er fra Holstebro og flytter til aalborg om 3 uger...

Jeg har besluttet mig for at se om de ikke kan trives i den nye lejlighed selv om de ikke kan få deres elskede sofa med...
Så må vi se hvordan de tar det...

Jeg lader tråden stå en uge så folk lige kan se beslutningen og så sletter jeg den.

Mange tak for støtten fra både mig og drengene :)

God vind på dit studie!

Jeg håber, I får det hele til at gå op :)
Mange hilsner Christina

Anne

Jeg håber at det lykkes for dig. Jeg har selv været studerende det meste af min tid som ilderejer og det er gået fint