Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

På den igen

Startet af Stefan, 18. August 2013, kl. 14:34

Stefan

Hey, jeg har for ca 11 mdr siden anskaffet mig 2 han ildere, da jeg fik dem var de langt fra hånd tamme og var ret uregerlige..

Den dag idag er de meget søde stadig ikke lige så tamme som det kunne ønskes men det må jeg erkende nok kommer af at jeg ikke har haft den påkrævede erfaring,
og det viste sig også få dage efter jeg fik dem hjem at den ene er døv. (så støvsugere genere ham på ingen måde)
De er desværre glade for at nippe i tær..

Jeg er nu flyttet i lejlighed i Aalborg, og nu er naboerne desværre begyndt at klage over dem så jeg skal desværre af med dem så hurtigt som mulig da jeg kan risikere at blive smidt ud hvis jeg beholder dem.

Da jeg er meget glade for dem og kun vil dem det bedste har jeg valgt at give dem væk, dog kun til en person med erfaring og evt. et par legekammerater til dem.
De er begge kasteret og har fået ormekur i forbindelse med kasterationen.
De er vandt til at der er katte...
De bor ikke i bur men løber mere eller mindre frit rundt i lejligheden.

Håber virkeligt at der er nogen her der kan hjælpe mig...

Håber at høre fra jer så hurtigt som muligt.
Mvh. Stefan

Den ene (Rufus) som er døv lys/pastel med sorte pletter
den anden (Loke) er standart grå hvid og sort med maske.
De er fra maj 2012 og kuld brødre

Dyrenørden

Står der i din kontrakt du må have dyr? Er det tilfældet kan de ikke smide dig ud før om 12 måneder

Stefan

Der står vi godt må ha 1 dyr, men nu har vi 2 ildere og 2 katte, kattene er ikke problemet, men det er lugten fra ilderne...