Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

Gang i symaskinen..

Startet af A_M_T >Team Unique Ferrets<, 2. Januar 2011, kl. 20:17

A_M_T >Team Unique Ferrets<

Så er jeg i fuld gang med at sy sengetøj til den nye løbegård!

Her er hvad jeg har fået syet indtil videre.. Der kommer nok mere i løbet af i morgen...


Bandit var lige model..

Men så kom Coda og indtog den og ligger nu i den, for det er altså hans seng nu...



Banditten som model igen, denne gang var det hans tur til at godkende den og det er nu HANS puttepose..

Det var alt for i aften, så må vi se hvad jeg får syet i morgen...

Pipvig

Rigtig flot!

Og gode modeller!

Anne

sengen er rigtig flot! og flot stof i øvrigt :P (har noget magen til liggende)

katja74

Er SÅÅÅÅ misundelig på Jer der kan det med en symaskine.... ville jeg skisme godt ku ;) Desværre er jeg en IDIOT med en symaskine  :(
Anton, Silas, Emil & Sylvester
Stjerner på himlen R.I.P. ... Tøzen & Carlos

A_M_T >Team Unique Ferrets<

Tak!

Anne: Ja det er fint stof, specielt fordi det kun kostede 18kr ;) Altså for et helt tæppe...

Lea

Nøj det ser lækkert ud er det noget du syr til andre også ? selvfølgelig med betaling ?
Lea, Balou & Sika i vil altid være elsket <3 Sofus & Mille <3

A_M_T >Team Unique Ferrets<

Citat fra: Lea Dato  2. Januar 2011, kl. 20:23
Nøj det ser lækkert ud er det noget du syr til andre også ? selvfølgelig med betaling ?
Ja det vil jeg gerne...

Lea

ok . :) det skal jeg klart lige overveje . :) Budgettet er ikke lige til at tage penge ud fra lige pt (:
Lea, Balou & Sika i vil altid være elsket <3 Sofus & Mille <3

A_M_T >Team Unique Ferrets<

Citat fra: A_M_T >Team Unique Ferrets< Dato  2. Januar 2011, kl. 20:26
Citat fra: Lea Dato  2. Januar 2011, kl. 20:23
Nøj det ser lækkert ud er det noget du syr til andre også ? selvfølgelig med betaling ?
Ja det vil jeg gerne...
du kan sende en pb med hvad det er du vil ha syet! Du kan kigeg på min hjemme side http://www.bricksite.com/Atm/ting-til-ildere der er også nogle andre ting jeg har syet...

A_M_T >Team Unique Ferrets<

Citat fra: Lea Dato  2. Januar 2011, kl. 20:27
ok . :) det skal jeg klart lige overveje . :) Budgettet er ikke lige til at tage penge ud fra lige pt (:
BAre iorden.. Du kontakter mig bare hvis det blir aktuelt...

Lea

Gemmer lige din hjemmeside :) også må jeg lige vende tilbage når jeg har pengene . kunne du skrive en ca pris sådan på sådan en rund seng du har syet?
Lea, Balou & Sika i vil altid være elsket <3 Sofus & Mille <3

Shamua

 :D Nice!...

Jeg tror da lige jeg skal et smut forbi oure og ha et sy kursus! :P

Vh. Marianne

Bawa

Sikke en fed seng! Og fedt stof :D

Amazing Ferret

Jeg er da slet ikke misundelig på folk som kan finde ud af at sy de senge :fnis:
Super fedt stof og fed seng

A_M_T >Team Unique Ferrets<

Så kom der lige en ting til.. Den er syet meget hurtigt for at se om det kunen lade sig gøre...





Så må vi se hvad jeg finder på i morgen :P