Nyheder:

Tip! Du kan linke til en anden bruger ved at skrive

[user]Brugernavn[/user]

Hovedmenu

Tror i at det vil blive godt?

Startet af Danja, 15. Marts 2010, kl. 22:01

Danja

Hvis alt går efter planen begynder jeg at lave totternes udendørs voliere, men mangler lidt inspiration til hvad jeg skal have inden i det.
Da jeg bor til leje er der begrænset hvad jeg kan tillade mig at lave på teressen.

Men planen er pt at jeg deler min teresse i 2, så totterne får den bagerste del som legeplads, sætter plastic plader på stakittet så de ikke kan kravle op, og så skal jeg så lige have fundet ud af hvad jeg skal bruge til at dele teressen med.
Som alle indere er mine totter vilde med at grave, så jeg regner med at smide en masse jord ud på mine fliser samt noget flis så de får en nogenlunde naturlig bund.
Der vil blive smidt nogle grene ind i midten og nogle rør hvis jeg kan finde nogle.
Der vil selvfølgelig også være et hus med mad og vand hvor totterne kan gå ind og putte sig hvis de skulle få lyst.

Er der noget i synes at jeg mangler i det kommende voliere? :D

mo-cheri

jeg skal også ha gjort næsten det samme med vores terrasse, de får bare det hele, sammen med os. men så vil jeg ligesom lave en "klatre væg", eller forskellige hylder/niveauer op ad den bagerste væg. med hængekøjer, huler og sådan. de får også en sandkasse, de kan grave i, og rør... jeg ved ikke om det ender med at blive et sted de kan være uden opsyn også, eller om de kun kommer med når vi er der, nu må vi se...

men husk at du skal tænke på hvor varmt der kan blive til sommer. du kan evt købe et termometer, de lidt dyrere modeller kan huske hvad den højeste temperatur har været i løbet af dagen. så skygge steder, vil være et must.
og jeg ville nok lukke af, enten med net eller noget så de ikke kan komme til kanten. man bliver overrasket over hvad de lige pludselig kan (især når man vender ryggen til...).

men ja jeg tror det kan blive rigtig godt...

der er mange tråde rundt omkring. hvor der er billeder af udendørs voliere. og der kan du helt sikkert få en god ide eller to...

god fornøjelse...

sssofiiia

Jeg får helt noia på, eller hvad man siger, ved tanken om at de på en eller anden måde får møvet sig ud over terrasse kanten O_O