Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

Hej

Startet af luluengbo, 30. September 2009, kl. 03:04

luluengbo

Hej allesammen.
Jeg er så ny her på siden, men hold da op hvor er den uoverskuelig at finde rundt i... det skal jeg lige vænne mig til.
Og hvad er grunden til at jeg ikke kan uploade nogle billeder, ikke engang til profilen? Selvom jeg trykker på gem ændringer, bliver de ikke glemt....Hmm meget mærkeligt.

Nå men jeg hedder Louise og kommer fra Nordjylland. Mig og min kæreste har 2 dejlige hun fritter, Ying og Yang, de er 4 1/2 mdr nu, og et par rigtige krudtugler. Derfor er de mega svære at tage billeder af, billederne blir altid ret slørede fordi der er gang i dem konstant! Men et par charmetrolde, det er de ihvertfald!
Dejligt at se alle de skønne billeder af jeres fritter! Love the animals... :love:

Kram herfra

cibatuchsi

velkommen herind.
billeder skal oploades på feks photobucket før de kan ligges herind

lille_jill

Velkommen :)

Er du vandt til at være på internet-fora? Syntes at her er mere overskueligt end gennemsnittet.

Peewit

Hej Louise.

Velkommen til. Jeg håber du finder dig tilrette herinde og at du får det hyggeligt.
Glæder mig meget til at se billeder af dine basser. :D
Wit beyond measure is man's greatest treasure. - Hvil i Fred Molly og Dora <3

Bawa

velkommen  :dans:
håber du finder ud af både siden og det med billeder.

Katrine

Velkommen til :D
- Jeg synes nu også at dette forum er lige så overskueligt som alle andre :) og det med billed til profilen er det garanteret fordi det er for stort eller forkert format
Ildere: Loppen & Bamse

Julie

#6
Hej og velkommen til.
Det skal nok blive nemt at finde rundt herinde, når bare du lige finder ud af hvordan det fungerer.. Mht. upload af billeder, er her en guide til hvordan du gør det http://ferretopia.eu/index.php?topic=29.0

PiaLyng

Hej og velkommen  :dans:
Glæder mig til billeder af dine dyr - for man kan jo ikke få nok af billeder :-$
Dejligt med flere fra Nordjylland :-D! så der måske snart flere med til vores mini træf i kildeparken i aalborg :-D

Tilo

Venlig Hilsen Thilde 
R.I.P Qvark 2004-2010, Elmer 200?-2010,Hubert ca 2004 -2011, Snorre 200?-2012 & Bigfod 2007-2012 <3

KittAnderson

Hej Louise.
Super at der kommer nogle flere fra nordjylland. :)
Vi har sikkert stødt på hinanden før, når nu jeg også kommer fra HJørring :D
At diskutere med idioter, er ligeså meningsløst som, at ville puste lyset ud i en el-pære.