Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

Hej lidt om mig..

Startet af Lea Kunckel, 5. December 2009, kl. 03:21

Lea Kunckel

Hej..

Jeg hedder Lea er 18 år og kommer fra Brøndby strand.

Jeg er ordblind så hvis der er noget der slet ikke giver mengen så skriv det lige.

Jeg må indrømme at jeg ingen ilder har men vel grene anskafe mig en hvalp når jeg føler jeg ved nok om ilder.
Jeg har vel  have en ilder siden jeg var 13 det er det er 5 år og jeg har plaet min mor som børn nu gør men svaret har været nej i alle 5 år.

Nu er jeg enlig flytte hjemme fra og har  fundet mig en sød kæreste som jeg bor sammen med ud over ham bor jeg sammen med 2 trylle duer (Hvide duer) 2 undulater 2 konge snoge en fule-ederkop 2 små friben masser kakelakker i forskælige arter og en lekoan og en helt masse forskælige fisk rejer og krebs og snegle ved ikke helt hvor mange vi har men vors sofa bor er godt nok et sofa bor men det er også et akarium der er ikke nogen af de dyr der er minne så har fået logget min kæreste med på af jeg skal have en ilder han har haft en ilder før så han kan hjælpe mig lidt i starten.

Jeg arbejder i en børnehave i Brøndby øster 37 timmer om ugen men ud over det laver jeg ikke rigtig noget går bare mest der hjemme når jeg har fri så der er masser tid til en ilder vi bor lige op af nogen skov
om råder så hvis man kan få ilden til af gå i snor så vel det være skønt for den.

Shamua

Hold da op i har mange dyr :)..

Velkommen

Vh. Marianne

Lea Kunckel

Ja der er et par stykker.. hehe

Tak  :)

Malene

Logic is the beginning of wisdom, not the end.

Lea Kunckel


Julie


A_M_T >Team Unique Ferrets<

velkommen til ;)
håber du blir glad for at være her.
Kunne du ikke tage et billed af det akvariebord?! det lyder meget spændende :ja:

Idamusen


Katrine

Ildere: Loppen & Bamse

Peewit

Velkommen til.
Lyser spændenden med alle de dyr. :)

Håber du falder til herinde og at du finder den information du skal bruge. :D
Wit beyond measure is man's greatest treasure. - Hvil i Fred Molly og Dora <3

Bawa

Velkommen til :dans:

Jeg har altid ønsket mig sådan et akvarie bord :D

Lea Kunckel

Tak for den vareme velkomst til jer alle sammen  :)
Jo kan da god tage nogen billeder af det skal jeg så også bare sæt dem ind her? eller skal jeg lave et nyt forum hvordan sætter jeg billeder ind?

Bawa


Lea Kunckel

Tak vel jeg prøve når jeg lige får taget mig sammen til af ryde lidt op så i kan se boret Hehe :P
Bor i lidt flytte rod da jeg næsten lige er flyttede op til min kæreste :)

Black Diamond

Hej og velkommen.
Jeg drømte også om ilder siden jeg var 13 og mine forælder sage også nej hele tiden. Der gik så også næsten 10 år før jeg fik min første ilder. Men det var lige så godt som jeg havde drømt om dengang, om ikke bedre.