Nyheder:

Velkommen til Ferretopia!
Ris, ros, forslag og hjælp til Ferretopia foregår i Feedback.

Hovedmenu

hey :D

Startet af Dexiii, 5. Juli 2010, kl. 18:40

Dexiii

Hey derude...  :P

Jeg er ny her, hedder Tenna er 22 år og kommer fra fredericia.... :D

Har 2 små overskønne banditter, som jeg har haft i snart to år.... Den ene er hermanden Dexter, ham har jeg haft fra han var lille hvalp. Købte ham på et kræmmermarked, og havde aldrig haft ilder før, så vidste slet ikke hvad jeg gik ind til... men fandt jeg hurtigt ud af da, for havde fået jordens dejligste og opmærksomheds krævende dreng, han er bare min lille modige bandit, han har alt for meget personlighed, han er bare noget specielt... <3

Så har jeg os en frøken, prinsesse Mimi :D  hende købte jeg hos en dame der havde købt hende på vorbasse marked.. Da jeg hentede hende fik jeg godt nok et chok, Mimi boede helt alene i huset, hun fik kun opmærksomhed og mad en gang i ugen, så hun var en del sky, og nervøs... kan os huske hun havde en vissen/råden tå...  :o
Men hun kom med hjem, og hende og dexter blev hurtigt glade for hinanden, der gik ca. et års tid før hun ikke bed i ansigtet mere, og hun kunne ligge og putte... Nu er hun bare den skønneste pige, hun laver sjældent ballade, hun tuller bare rundt og hygger sig, og leger med dexter.. de to er uadskillige :D <3

udover mine små teorister, har jeg en hest Jack... :D han er næsten ligeså tosset som de to små.... <3 Laver ikke noget til dagligt, så har masser af tid med dyrene.... :D

Soelberg`s SUN ferret


Malene

Velkommen til Ferretopia :D
Husk billeder af de to små! :P
Logic is the beginning of wisdom, not the end.

AlisVolatPropiis

Velkommen...billeder!!! :D

Anne

Velkommen herinde :D

KariN

Velkommen til :D

Jaa vi vil se billeder :D
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

FerretParadise

Velkommen.
Dejligt at du fik Mimi hjem, så hun kunne få et godt og kærligt hjem.
Ann Hillerslev.

Sølvsten

Velkommen herind!!

cibatuchsi


Julbert

Halløj - og velkommen :D

lille_jill


Dark Crystal


Eliza

Ja velkommen til  :lol:
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

Ferretmania


PetPile

PetPile - Tilbehør til ildere :love:
www.petpile.dk | [email]mail@petpile.dk[/email]

www.facebook.com/petpile