Nyheder:

Tip! Du kan linke til en anden bruger ved at skrive

[user]Brugernavn[/user]

Hovedmenu

Hygge hos Anita (PFF)

Startet af Amazing Ferret, 31. Januar 2011, kl. 11:51

Amazing Ferret

Jeg var jo et smut i Næstved her i weekenden med Yabba, så hun kunne blive parret. Jeg havde også taget Velcro og Poppy med.

Her er lidt billeder

Smukke Nitro - undskylder for de lysende øjne  :fnis:



Nitro hygger med mine 3 tøser


Gertrud



Gizmo, Yabba og Poppy


Gizmo og Yabba


Yabba var ikke helt glad for Gizmo - hun sad som en loppe i nakken på ham  :fnis:


Og så lige et par close up af smukke Gizmo



Jeg vil gerne takke af Anita for lån af Nitro(og hvis Yabba går tom, så tager vi på besøg igen hehe) og tak for en hyggelig weekend  :D

Bawa


Sølvsten


Minority ferrets

Skønne billeder af de dejlige dyr :D
Christina og Jimmy
Marlon, William, Willow, JJ, Sheldon, Anders, Kali, Daegan, Vincent, Geronimo, Pandora, Amy, Remus, Loki, Caya, Mattis, Birk, Balder, Pontus, Zero, Nemi, Logan, Pixie, Storm og Wicca <3
- Minority ferrets             D.I.P. Paise, Arwen, Lucifer, Gustaf, Metallica, Santo, Andy og Thor <3             R.I.P. Viktor <3
http://minorityferrets.weebly.com/index.html

AnneME


FerretParadise

Hvor ser det hyggeligt ud, at Nitro kan være sammen med alle pigerne på den måde.  :)
Gid det var Fire her hjemme, han har for tiden kun en ting i hovedet, og det er ikke at hygge med pigerne. Eller er det?  :lol:
Ann Hillerslev.

Amazing Ferret

Citat fra: FerretParadise Dato 31. Januar 2011, kl. 17:54
Hvor ser det hyggeligt ud, at Nitro kan være sammen med alle pigerne på den måde.  :)
Gid det var Fire her hjemme, han har for tiden kun en ting i hovedet, og det er ikke at hygge med pigerne. Eller er det?  :lol:

Nitro var utrolig sød ved alle 3 piger. Poppy var lidt små forelsket i ham tror jeg  :fnis: