Nyheder:

Tip! Du kan linke til en anden bruger ved at skrive

[user]Brugernavn[/user]

Hovedmenu

Here we go again.

Startet af Lyspunkt, 7. August 2011, kl. 17:33

Katrine

J
Citat fra: Lyspunkt Dato  7. August 2011, kl. 20:20
Tak skal i have :)

Katrine: Er du den Katrine, der var ude ved os og møde vores ildere, sammen med din mor, da vi boede i Korup?


Jep, der er mig :)
Ildere: Loppen & Bamse

Lyspunkt

Tak for velkomsterne :)

Mht. implantat har jeg læst lidt om det, hist og pist på nettet. Har dog ikke snakket med Dr. Dyr om det. Men sådan som han ser ud, og hvor hurtigt det desværre er gået ned af bakke med ham, i disse dage. Så tror jeg at det er MEGET fremskreden. Så medmindre Dr. Dyr siger at han ligner en ballon, grundet en masse luft i maven - så vil vi sende den kære Gammelmand over regnbuebroen på onsdag. Vi har som skrevet, også forberedt os på, at han ikke kommer med hjem onsdag, for så bliver vi ikke chokerede. I går aftes havde han en dårlig aften, hvor han trak meget på bagbenene. I dag har været lidt bedre. Men han bliver stadig sløvere og sløvere. Han har f.eks altid gået på bakken, nu går han kun lige ud af den seng vi har sat på gulvet, for at gå en meter fra sengen, og sætte sig og gøre hvad der skal gøres midt på gulvtæppet.

men men men ... al den historie om den skønne Gammelmand må komme i et andet indlæg. Nu skulle jeg jo bare præsentere mig selv ;)

Mon ikke der bliver oprettet et laaaaangt oplæg om ham, når jeg er klar til det.

KariN:
Dejligt at høre.
Anne: Jeg har aldrig deltaget på Valhalla Ilderen - så jeg håber ikke det var mig ;) Måske jeg har en tvilling gående derude? :D
Katrine: Hvor hyggeligt! :)


Lyspunkt

Hera <3 18.09.12 // Lady <3 20.01.12 // Gammelmanden <3 10.08.11

Anne

Nå for pokker, så ved jeg desværre ikke hvem du er :lol: hvad var dit brugernavn før?

Lyspunkt

Anne: Ehm... øøhm... ja... Lille Lisa måske... tænker det nok var det... eller noget lignende.. - kan jeg da ikke lige huske.  :lol:
Lyspunkt

Hera <3 18.09.12 // Lady <3 20.01.12 // Gammelmanden <3 10.08.11