Nyheder:

Tip! Du kan linke til en anden bruger ved at skrive

[user]Brugernavn[/user]

Hovedmenu

Heej allesammen :)

Startet af Louise Cecilie, 10. Oktober 2011, kl. 11:25

Louise Cecilie

Hej allesammen :)

Jeg er en pige på 24 år, jeg bor lidt uden for Ødum, der ligger mellem Århus og Randers :), I et lejet hus med min forlovede.
Kan lige så godt sige det med det samme: JEG EEEEEEELSKER ILDER  :)
Nå, men jeg har været uheldig med den første ilder jeg fik for et halv år siden, måtte komme af med ham. OG den 31/9-11' blev jeg enig med mig selv at nu ville jeg ha en ilder. OG jeg fortryder slet ikke købet :), nu leder jeg bare efter en legeven-veninde til hende :)

Billede kommer :)

Knus LouiseCecilie :)

FerretParadise

Ann Hillerslev.

Sølvsten


Louise Cecilie


Barky

Hej og velkommen til... :)
Jeg håber at det bliver sjovt og lærerigt for dig at være herinde med os andre ildertosser.

Hvordan var du uheldig med ham den første?
Bla bla bla.... Hilsen Julia

Mewz

~ Isis Ronja
Julius (3/5-14),
Freja (5/7-11) og
Lusen (12/04/11) i hjertet. Vi savner jer!

Louise Cecilie

Mange tak :)
- Er så tosset med ilder <3

Jamen jeg fik at vide at det var en ilder albino, men da vi kom til dyrelægen fandt vi faktisk ud af at det var en mink :O
Den skambed min hånd, og siden har jeg været så bange for albinoer, synes det er træls, for det er jo ikke alle der er sådan :!

- Også efter et halvt år tog jeg mod på at få en ilder :) OG fortryder ikke mit valg, og her idag skal vi op og kigge på en lille Mille på 2 år, så håber at pigerne kan sammen :)

Sølvsten

Citat fra: MorTilKiki Dato 10. Oktober 2011, kl. 14:20
Mange tak :)
- Er så tosset med ilder <3

Jamen jeg fik at vide at det var en ilder albino, men da vi kom til dyrelægen fandt vi faktisk ud af at det var en mink :O
Den skambed min hånd, og siden har jeg været så bange for albinoer, synes det er træls, for det er jo ikke alle der er sådan :!

- Også efter et halvt år tog jeg mod på at få en ilder :) OG fortryder ikke mit valg, og her idag skal vi op og kigge på en lille Mille på 2 år, så håber at pigerne kan sammen :)

Hold da op! Jeg kan godt forstå du er blevet skræmt.

Louise Cecilie

Jeg blev rigtig bange, Og synes det er lidt træls.
- Men er stolt over at jeg har overvundet den med ilder, bare ikke albinoer endnu :/

Beate

Venlig hilsen Beate, Felix, Linus, Mink og Luke

Barky

Der er heldigvis ufatteligt mange vidunderlige albinoer herinde. Jeg var selv den lykkelige ejer af en skøn og sød albinotæve i 5 år. :)

Mink er også noget HELT andet end ildere når vi snakker tamhed... Der kan man virkelig mærke at det er 2 forskellige arter.
Bla bla bla.... Hilsen Julia

KariN

Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

katja

hej og velkommen til, kan godt forstå du ikke lige er så vild med albinoer, lige pt, men det kommer jo nok, har selv en fantastisk dulle i albino, og her inde er mange andre helt vidunderlige albinoer :)
ejer af 7 dejlige trolde,

Anne

Har du et billede af din gamle ilder/mink? Jeg er lidt nysgerrig efter det.

HVis det virkelig var en mink, så kan jeg godt forstå du er blevet skræmt, men albinoildere er hverken værre eller bedre end de andre, det er  jo bare en variant.

Louise Cecilie

Jamen slet ingen tvivl om at de er søde, og er også helt sikker på at det kommer med at kunne li dem igen, men nu har jeg på pastel farvede hunilder, den ene skal bare lige stereliseres inden hun kommer i løbetid :)

- Lige nu frygter jeg lidt hvordan de tager hinanden i buret, meen de har snakket med hinanden og "slogs" om hvem der bestemmer, men det er også fordi Mille vi har hentet idag hun er blevet tæsket af andre ilder, så hun skal lige se at kiki ingenting gør :) <3 Men elsker allerede Mille oz <3 <3
Ilder er de bedste <3<3