Nyheder:

Velkommen til Ferretopia!
Ris, ros, forslag og hjælp til Ferretopia foregår i Feedback.

Hovedmenu

Davs fra mig og Iris

Startet af Maria, 25. Januar 2012, kl. 18:32

Maria

Hej ^^
Mit navn er, som i måske har gættet, Maria. Jeg er fjorten år og er førstegangs ilder ejer fra Fredericia. Selv om mange folk måske mener at fjorten år er en alt for ung alder for en ilder ejer, kan jeg fortælle at jeg er vokset op i en familie med dyr og at jeg gennem tiden er blevet vænnet til det ansvar der følger med dyr. Selv om en ilder nu er noget for sig (på både godt og ondt :P ) ...

Ilderen der bor hos mig hedder Iris. Hun flyttede ind her for et par måneder siden og ser ud til at være faldet helt fint til. Dagligt leger hun rundt ude i stuen sammen med familiens ene hund, men hun bor på mit værelse, hvor hun render frit det meste af dagen (Ikke når jeg er i skole, da jeg ikke kan klare tanken om at hun måske sidder fast et eller andet sted, eller noget mens jeg er væk...).
Hun fylder et år her til febuar.

Dyrenørden

Velkommen til :)

Og se så at få lagt billeder ind af dit lille bæst :) Vi eeelsker billeder herinde :)

katja

hej

og velkommen til dig og din tot, glæder mig til af se billeder
ejer af 7 dejlige trolde,

Shamua

Hej og velkommen til.

Jeg synes ikke fjorten år er ung, når det lyder til at dine forældre er lige så meget med i det, som du selv er :)

Velkommen til, og så vil vi gerne se billeder :D

Vh. Marianne

FerretParadise

Hejsa og velkommen herind, jeg håber du bliver glad for at være her.  :)
Ann Hillerslev.

Anne


Snabeldyr

Stealing our hearts, then our sanity

AlisVolatPropiis

Velkommen til :D vil også lige pointere at alder intet har med noget at gøre, men "modenheds niveau" :) der tæller -jeg kender selv en meget ung ilderejer, der faktisk klarer sig bedre end mange ældre :) det er en indstilling til at lære og ville sit dyr det bedste :)

Jeg håber du lærer en masse herinde :D og bliver rigtig glad for at være her :) VELKOMMEN! :D

Sølvsten


Minority ferrets

Christina og Jimmy
Marlon, William, Willow, JJ, Sheldon, Anders, Kali, Daegan, Vincent, Geronimo, Pandora, Amy, Remus, Loki, Caya, Mattis, Birk, Balder, Pontus, Zero, Nemi, Logan, Pixie, Storm og Wicca <3
- Minority ferrets             D.I.P. Paise, Arwen, Lucifer, Gustaf, Metallica, Santo, Andy og Thor <3             R.I.P. Viktor <3
http://minorityferrets.weebly.com/index.html

Maria

Tak.  :)
Billeder kommer snart og dejligt at vide at I ikke har noget imod min alder ^^

PiaLyng

Hej og velkommen :D.
Glæder mig til at se billeder af Iris :D

Miliah


lille_jill