Nyheder:

Tip!Medlemslisten kan du søge efter brugere, ud fra navn, antal ildere osv.

Hovedmenu

Mina små rovdjur!

Startet af Starshineferrets, 5. Juni 2010, kl. 11:18

Starshineferrets

Ja, rovdjur är dem helt klart :D idag fick Aylens valpar smaka på mus för första gången... MUUUUMS .. SMASK... GNASK .. sa det :D Den som åt mest och längst var såklart minitös :D Något säge rmig att hon snart kommer att komma ikapp sina syskon med den här aptiten!










FerretParadise

Nåååårrr hvor er de bare søøøøde. <3
Og sikke dygtige de er..

Hør her hvalpe, når I er store nok til at æde mus, skal I så ikke snart se hvad det er i æder?

Vi vil ha øjne.
Vi vil ha øjne.
Vi vil ha øjne.....
Ann Hillerslev.

mette11

CitatVi vil ha øjne.
Vi vil ha øjne.
Vi vil ha øjne.....
Jeg vil have hvalpene!!! Alle sammen...med eller uden øjne!!! De er så dejlige hver og en...jeg må virkelig stoppe med at kigge på billeder af søde hvalpe!! Jeg kan snart ikke stå imod mere...må kidnappe nuttet hvalp!!  ;)

Starshineferrets

hahahaha ja ögon hade inte varit fel :D Är så nyfiken på hur dem blir :P

Haha mette.... klarar du dig igenom den här valpsäsongen utan att skaffa en valp, med tanke på alla fina valpar ni har i Danmark så blir jag imponerad, och tvungen att utdela ett diplom :D

mette11

Jonas holder mig tilbage...ellers havde jeg sgu bukket under for længst!!! :-$ Men det er faktisk mest fire kuld svensker-ildere som jeg har svært ved at holde mig væk fra...heldigvis er de langt fra mig alle sammen, så jeg ser dem ikke...eller jo...Annes hvalp kommer jo her forbi når hun skal have hende...ARG...nå men Anne opdager nok ikke at hun kommer hjem med en tøjdyrsilder i stedet for en rigtig en!!!  :P

Starshineferrets

Hahaha ja, då är det tur att det är en bit till sverige... men Annes valp ligger helt klart risigt till :P Men du kan ju alltid prova med en leksaks iller... eller så viskar jag till Ammi att ta med sig en extra :D

mette11

Citateller så viskar jag till Ammi att ta med sig en extra 
Hehe...ja det kunne sgu være fedt... :dans: Men det går ikke...vi har nok ildere nu...
Det er bare så svært når de er sådan nogle lækre hvalpe som lige passer på mine forestillinger om hvad en ilder skal være...

Malene

Aww, sikke nogle gode billeder. Jeg elsker især det sidste. Det er sådan et skønt syn at se små hvalpe være de rovdyr, de nu engang er :D
Logic is the beginning of wisdom, not the end.

Barky

hehe... Jeg er vild med det sidste billede af den ene årsag at det ser ud til at hvalpen kun er en lille bitte smule større end musen.. Og jeg har sq respekt for dyr som æder noget på størrelse med dem selv. *G*
Bla bla bla.... Hilsen Julia

Shamua

Ej hvor er det fede hvalpe billeder :D.

Hvor er de blevet flotte sara! Smukke hvalpe  :D

Vh. Marianne